استراتژی خروج از بازار، مشاوره با شرکت آلمانی لانکو

lancogroup - استراتژی خروج از بازار، مشاوره با شرکت آلمانی لانکو

مشتری

طی بیست و پنج سال اخیر، شرکت با مسئولیت محدود لانکو اینفراتک به عنوان یکی از مهم‌ترین مؤسسات کسب و کار رشد زیادی در حوزه‌های مهندسی، تدارکات و ساخت و ساز، برق، انرژی خورشیدی، منابع طبیعی و زیرساخت‌ها داشته است. تمرکز مستمر این شرکت بر روی نوآوری و گسترش و تعهد این شرکت نسبت به کسب ارائه خدمات باکیفیت و برتر کمک شایانی به رشد این شرکت طی مدت زمانی کوتاه کرده است.

امروزه گروه 25 ساله لانکو در جایگاهی قرار دارد که می‌تواند در حوزه‌های عملیاتی‌اش پیشتاز باشد. شرکت لانکو اینفراتک پس از عرضه عمومی و اولیه سهام در نوامبر سال 2006 به یک واحد مستقل تبدیل شد. درآمد ناخالص لانکو در 31 مارچ سال 2012، 15398 واحد به ارزش 3.07 میلیارد دلار آمریکا بود.

چالش کسب و کار

گروه لانکو کار خود را با تفکیک کسب و کار در سال 2011 آغاز کرد. دو سال بعد به دلایل مختلف، این تفکیک نتوانست باعث گسترش عملیات فعلی کسب و کار و افزایش درآمد شود. علی رغم ورود خوب این شرکت به بازار، مدیران لانکو تصمیم گرفتند این بخش از کسب و کار را رها کنند تا بر روی هسته اصلی کسب و کارشان تمرکز کنند. طبق این تصمیم به موقع، مدیران جلوی هر گونه ضرر را گرفتند و خروج سریع این شرکت از بازار صورت گرفت.

استراتژی خروج از بازار و خروج این شرکت آلمانی از بازار به اندازه راه اندازی این شرکت اهمیت دارد. شرکت‌ها باید از قوانین آلمان در زمینه خروج از بازار تبعیت کنند چرا که با تشریفات خاصی همراه است. در پایان انحلال، شرکت می‌بایست از لیست ثبت تجاری هم حذف شود. این تصمیم معمولاً بر عهده سهامداران است و از سوی یک مشاور حرفه‌ای اتخاذ می‌شود.

رویکرد ما

قبل از اینکه گروه لانکو استراتژی خروج از بازار و خروج اش را از یک بخش از بازار قطعی کند، شرکت با مدیریت مرکز مشاوره کسب و کار مشورت نمود تا راهنمایی‌ها و اطلاعاتی پیرامون بهینه‌ترین استراتژی خروج از بازار کسب کند. تیم مشاوره به ویژه در خصوص مسائل پیرامون بدهکاری و طلبکاری، ذینفعان، بایگانی‌های مربوطه و ثبت اسناد نهادهای محلی، دولتی و فدرال می‌تواند اطلاعات مهم و پاسخ‌های ویژه‌ای ارائه دهد. انتخاب بهترین استراتژی به معنی شناخت همه گزینه‌های احتمالی خروج و ارزیابی آنها در قیاس با اولویت‌های کسب و کار است.

به هنگام بررسی خروج از بازار، شرکت‌ها باید بهترین استراتژی را برای ایجاد ارزش در فعالیت‌های باقیمانده کسب و کار انتخاب کنند. پیش از ارزیابی و تصمیم گیری، تمامی گزینه‌های احتمالی بررسی شده است. این کار شفافیت کامل لانکو را در خصوص کل فرایند و شیوه‌های تحقق سازی تضمین می‌کند. با اتخاذ یک چارچوب استاندارد خروج از بازار، می‌توان یک فرایند امن و بدون ریسک را به هنگام خروج از بازار برای لانکو تضمین کرد. با این چارچوب خروج از بازار می‌توان خدمات را تا حد ممکن سفارشی و منعطف ساخت.

چارچوب انحلال کسب و کار از سوی مرکز مشاوره در آلمان

خدمات ارائه شده در محدوده چارچوب استراتژی خروج از بازار:

چارچوب استراتژی خروج از بازار مرکز مشاوره
ارزیابیاجراانحلالپیگیری
-ارزیابی شرایط اولیه

-ارزیابی ترازنامه جاری و کالاهای اقتصادی

-ارزیابی وعاملات مالی فعلی

-تعریف استراتژی خروج از بازار

-تطبیق نقش انحلال گر

-ثبت این تصمیم در ثبت اسناد تجاری

-مالکیت آدرس حقوقی ثبت شده در طول فرایند انحلال

-ایجاد انحلال، افتتاح ترازنامه

-مالکیت کلیه خدمات حسابداری در طول فرایند انحلال

-جمع آوری دریافتی‌های معوق شرکت

-ایجاد سند امانی

-بررسی و اتمام قراردادهای موجود

-کنترل و اداره پرداخت‌های شرکت

-ایجاد ترازنامه انحلال-فسخ

-کنترل و توزیع سود

-پیگیری و نظارت بر فعالیت‌های شرکتی

-انحلال موفق واحد حقوقی مستقل آلمان

-خلاصه گزارش خروج از بازار

سنجش ریسک و کیفیت

نتیجه

ادعای توصیه‌های حرفه‌ای از سوی مرکز مشاوره کمک کرد تا فرایند انحلال شرکت به سادگی تمام صورت بگیرد. بدین ترتیب ریسک‌های ناشی از عدم پرداخت دیون از بین می‌رفت. مزیت اصلی خدمات مرکز مشاوره، خروج سریع از بازار بود که بدین ترتیب جلوی خرج هزینه‌ها و منابع اضافی گرفته می‌شد و این منابع در دیگر پروژه‌های راهبردی شرکت سرمایه گذاری می‌شدند. علاوه براین، در بهره گیری از چارچوب خروج از بازار مرکز مشاوره، رویه ساده‌ای ارائه شد بدین ترتیب شرکت مجبور نبود نگران فرایند خروج از بازار باشد و می‌توانست بر روی اهداف آتی و هسته اصلی کسب و کارش تمرکز کند.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید