راه حل های گسترش بازار در اروپا

csm Consultinghouse Banner Market Expansion Solutions 24f3af2b68 - راه حل های گسترش بازار در اروپا

دسترسی به بازارهای بین المللی و گسترش بازار در اروپا از رموز اصلی موفقیت در یک اقتصاد همیشه در حال توسعه می باشد. کسب و کارها در حال در هم نوردیدن مرزهای بین المللی هستند  و با سرعت هرچه بیشتر در حال گسترش مرزهای جغرافیایی شان می باشند.

چالش کسب و کار

اروپا یکی از پیشروترین مناطق جهان به حساب می آید و بدین خاطر شرکت های بین المللی بیش از پیش به دنبال گسترش بازار در اروپا هستد تا فروش و حضور جهانی شان را بهبود بخشند. البته بخاطر وجود محدودیت های حقوقی و سیاسی احتمالی نظیر برکسیت، شرکت های خارجی خود را ملزم می دانند تا دریابند که چگونه می توانند فعالیت های ورود به بازار خود را به طور متمرکز تطبیق دهند. یک چالش خاص در این زمینه این است که با توجه به شرایط کنونی در اروپا، چگونه یک شرکت خارجی می تواند ستادی در اروپا راه اندازی کند.

ما چگونه می توانیم به شما کمک کنیم

مرکز مشاوره درصدد است تا به سرمایه گذاران منطقه ای و بین المللی کمک کند تا دریابند رشد یک کسب و کار پایدار در محدوده بازارهای اروپا مستلزم رعایت چه نکاتی است.

تحلیل گران ما به دقت پتانسیل های رشد بازار را زیر نظر قرار می دهند و از نتایج این همکاری نزدیک عبارت است از: استراتژی گسترش شما در سطح اروپا. این استراتژی بر مبنای عوامل اصلی تقاضا و روندهای مربوطه صنعت می باشد.

ما با اتخاذ یک رویکرد کاربردی، کمی، منسجم و نظام مند به شرکت ها کمک می کنیم تا همزمان ستاد فروش جدیدی در انگلستان، فرانسه و آلمان راه اندازی کنند. به عنوان بخشی از راه حل گسترش بازار در اروپا، ما به شرکت های جهانی کمک می کنیم تا ستاد اروپایی جدیدی راه اندازی کنند. معمولاً دفتر مرکزی یک شرکت جهانی ستادی در سوییس راه اندازی می کند تا نقش رابط میان دفتر مرکزی و کسب و کارهای جدید در انگلستان و آلمان ایفا شود.

خدمات گسترش بازار مرکز مشاوره کسب و کار به همه شرکت های بین المللی کمک می کند تا به موفقیتی مطلوب در بازاهای خارجی دست یابند. مشاوران کسب و کار این مرکز در تعریف استراتژی های مناسب ورود به بازار، ارزیابی کارایی و پتانسیل محصولات و خدمات بازار، توسعه بازاریابی و کانال های فروش تجربه زیادی دارند. این دامنه متنوع از خدمات تضمین می کنند که کسب و کارها متناسب با تقاضای بازارهای هدف اروپایی عمل می کنند.

از آن جایی که اکثر شرکت های درحال گسترش با چالش های متنوعی از الزامات حقوقی گرفته تا مسائل مهاجرتی مواجهند، شرکای انحصاری ما در مرکز مشاوره به طور مستقل جنبه های حقوقی، مالیاتی و نیروی انسانی را پوشش می دهند که برای ارزیابی گسترش کسب و کار در سطح مهمترین اقتصادهای اروپا بسیار اهمیت دارد. مرکز مشاوره مسئول است تا به شرکت های بین المللی کمک کند تا با توجه به شرایط خاص شان الزامات قانونی را دریابند و از این الزامات پیروی کنند. علاوه براین وکلا و کارشناسان مالیاتی مرکز مشاوره، توصیه هایی در زمینه چگونگی تابعیت مدیران، توافق نامه های خدماتی و تغییر ساختار ارائه می دهند.

مزایا

ستادهای شرکت با فراهم آوردن امکان ادغام کسب و کار از طریق ارائه خدمات مشترک و اتخاذ گزینه هایی برای به حداقل رساندن مالیات های جهانی کمک هایی ارائه می دهند.

از کارکردهای اصلی ستاد مدیریتی سوییس عبارت است از: مدیریت کسب و کار و مدیریت مالی گروه (برای مثال خزانه داری و تجمیع وجوه نقد).  این ستادهای مدیریتی اغلب در راستای زنجیره ارزشی گروه نظیر خدمات فروش و بازاریابی، تدارکات مرکزی، توصیه های حقوقی، حسابداری، خدمات منابع انسانی و فناوری اطلاعات، خدمات و کارکردهای دیگری بر عهده دارند. کارکردهای مربوط به تحقیق، توسعه و حقوق معنوی نظیر حقوق علایم تجاری و حق ثبت اختراع به عنوان یکی از اجزای اصلی زنجیره ارزشی به ستادهای مدیریتی سوییس انتقال می یابد.

از آن جایی که ستادهای اروپایی به هماهنگی و متمرکز کردن فعالیت های گروهی در منطقه اروپا می پردازند، راه حل های شرکتی مرکز مشاوره برای بازارهای اروپایی، به سرمایه گذاران بین المللی کمک می کند تا ریسک، هزینه ها و زمان رسیدن به بازار را کاهش دهند.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید