خدمات مشاوره کوانتا در انگلستان متکی به خدمات شرکتی مرکز مشاوره است.

quanta cs - خدمات مشاوره کوانتا در انگلستان متکی به خدمات شرکتی مرکز مشاوره است

مشتری

کوانتا ارائه دهنده خدمات قرارداد و جذب نیروی دائم در انگلستان، اروپا و سراسر جهان است. از سال 1992، کوانتا استانداردهای جدید نوآوری و خدمات در صنعت جذب نیرو پایه گذاری کرده و مشارکت فعالی در ارائه این راه حل‌ها داشته است. در طول این سالها، مشتریان شرکت عمدتاً از حوزه‌های مالی و بانکداری بودند جایی که اقدامات زیادی در محدوده جوامع بانکداری در چندین کشور اصلی اروپا صورت گرفته است.

ماهیت فنی/فناوری اطلاعات جذب نیرو به رسمیت شناخته شدن بیشتر این کسب و کار منجر شد و در اواخر دهه 1990 از جمله پورتفوی مشتریان، شرکت‌های فعال در صنعت موبایل تلکام بود. این شرکت با توجه به موفقیت اش در ارائه خدمات جذب نیرو به بخش‌های موبایل و تلفن، فعالیت اش را در سال 2002 گسترش داد تا مشتریانی را در حوزه بیولوژی و داروسازی در برگیرد. پورتفوی مشتریان به طرز چشمگیری طی دهه بعد گسترش یافت و نه تنها مشتریان اروپایی بلکه مشتریان خاورمیانه، آفریقا، آسیا، استرالیا و آمریکا را در بر گرفت و کوانتا در حال حاضر خدماتش را به مشتریان در بیش از 20 کشور ارائه می‌دهد.

چالش کسب و کار

کوانتا به دنبال یک ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای بود تا کسب و کارش را اداره کند و اهداف درازمدت رشدش را ارتقا دهد. این شرکت از مرکز مشاوره درخواست کمک کرد تا هزینه عملیات روزمره مقرون به صرفه شود. کوانتا به یک ارائه دهنده خدمات پرداخت حقوق حرفه‌ای و مورد اطمینان نیاز داشت تا رویه‌های پایه تکمیل شوند و کارکنان از قوانین و مقررات محلی اشتغال تبعیت نمایند.

علاوه براین، شرکت مجبور بود تمامی کارکنانش را در سیستم تأمین اجتماعی آلمان ثبت کند و اظهارنامه مالیات بر درآمد را برای هریک از کارکنان صادر کند. برای اجتناب از وقوع جرائم، این کار می‌بایست در کوتاه‌ترین زمان ممکن اتفاق می‌افتاد.

نتیجه

خدمات ارائه شده از سوی مرکز مشاوره اطمینان حاصل می‌کند که کوانتا همچنان در بازار رقابتی آلمان قدرتمند است و از قوانین آلمان تبعیت می‌کند. این اعتمادپذیری بسیار مورد توجه کارکنان و کارفرمایان قرار گرفت. کوانتا با بهره گیری از خدمات مرکز مشاوره تا کنون پروژه‌های مختلف را با موفقیت به اتمام رسانده، وجهه‌اش را ارتقا داده و به بیشترین سهام بازار در آلمان دست یافته است. راه حل پرداخت حقوق مرکز مشاوره اطمینان حاصل می‌کند که کارکنان حقوقشان را به موقع و با بهره بالا دریافت می‌کنند.

مرکز مشاوره با ایجاد یک راه تماس با شرکت مادر در انگلیس به کوانتا کمک کرد تا ریسک‌هایش را کاهش دهد و به راحتی فرایند اداری پرداخت حقوق و ارتباطات داخلی را پشت سر بگذارد تا بدین ترتیب در زمان صرفه جویی شود و به هنگام فعالیت در آلمان ارزش آفرینی کند. بدین ترتتیب کوانتا توانست بر خدمات جذب نیروی دائم و انعقاد قرارداد تمرکز کند.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید