مرکز مشاوره : تشکیل بزرگترین خانواده تجاری

kara Office lobby - ما چه کسانی هستیم

این مرکز مشاوره (کارا) با رویکرد دانش‌بنیان و با استفاده از به‌روزترین و دانشمندترین محققان و مدیران عالی‌رتبه در سطح کشور، مفتخر به ارائه جامع‌ترین خدمات مدیریتی به همه‌ی شرکت‌ها و صاحبان صنایع و بنگاه‌های اقتصادی می‌باشد.

ازجمله دستاوردهای اصلی گروه ما، طراحی و راه‌اندازی اولین مرکز بین‌المللی مشاوره کسب‌وکار در ایران و آلمان در حوزه اقتصاد است. این مرکز در دو بخش مشاوره‌ای – اجرایی و در دپارتمان‌های مشاوره مدیریت و سرمایه‌گذاری، مالی و حقوقی، بازاریابی و فروش، منابع انسانی، فناوری اطلاعات و ایزو، آموزش، خدماتش را به مشتریان خود ارائه می‌دهد. طراحی صفر تا صد این مرکز با همت سینا گلپور بوده و تمامی هزینه‌های آن توسط بخش خصوصی تأمین گردیده و هیچ مرکز دولتی و یا نهاد حکومتی در آن دخالتی نداشته‌اند.

همان‌طور که در تعریف مرکز مشاوره عنوان شد، یکی از دستاوردهای بزرگ گروه ما، طراحی و راه‌اندازی بزرگ‌ترین مرکز مشاوره بین‌المللی کسب‌وکار در کشور عزیزمان ایران می‌باشد. این شرکت دانش‌بنیان به پشتوانه تحقیقات و یافته‌های علمی و اجرایی و توانمندی‌های مشاوران خود می‌تواند خدمات ارزنده خود را متناسب با محدودیت‌ها، ظرفیت‌ها، فرصت‌ها و تهدیدها و با نظر به ارزش‌های علمی در محیط‌های کسب‌وکار و شرایط خاص شغلی در هر صنعت و نیز به تفکیک گروه‌های سنی و قشربندی‌های اجتماعی و اقتصادی هر منطقه (استان) ارائه نماید. عمده خدمات این مرکز را می‌توان در غالب ایده‌های نو و اندیشه‌های کارآمد و مشاوره‌های حرفه‌ای و خدمات اجرایی و سرمایه‌گذاری متناسب با بروزترین دستاوردهای علمی، در راه برون‌رفت از مشکلات بحران‌آفرین اقتصادی به صنعت، ​تولید و کسب‌وکارهای کوچک و بزرگ، مشاهده نموده و از آن بهره‌مند شد.

برای تعیین وقت قبلی جهت مشاوره با مرکز،

با ما تماس بگیرید

021-22654064