صاحبان کسب و کار خارجی

Business in Germany - صاحبان کسب و کار خارجی

وقتی یک شرکت خارجی می‌خواهد تا سطح آلمان گسترش یابد، می‌تواند شعبه‌ای داخلی، دفتر شعبه، موسسه دائم کسب و کار و یا دفتر نمایندگی راه اندازی کند. ثبت کسب و کار و در صورت لزوم دریافت مجوز جداگانه دولتی برای شروع فعالیت‌های بازرگانی شعبه تابعه، دفتر شعبه و موسسه دائم کسب و کار نیاز است.

اگر شعبه آلمان توسط یک فرد خارجی در آلمان اداره می‌شود، داشتن یک گذرنامه معتبر برای ثبت کسب و کار و در صورت لزوم اسناد مرتبط با ثبت کسب و کار برای کلیه شهروندان اتحادیه اروپا از 27 کشور عضو کافیست. طبق بند جابجایی آزاد افراد در زمینه خوداشتغالی و مشاغل پولی مشابه، آن‌ها از آزادی برخوردارند.

افرادی که از کشورهای خارج از اتحادیه اروپا می‌آیند (کشورهای سوم) و می‌خواهند به آلمان سفر کنند تا کسب و کاری را در آنجا راه بیاندازند نیازمند مجوز اقامت با هدف ویژه هستند که باید برای نشان دادن نمایندگی خارجی آلمانی در کشور مبدأ نشان داده شود.

لطفاً توجه داشته باشید که خارجی‌ها اجازه ندارند بدون مجوز دست به خوداشتغالی بزنند. کلیه بندهای قانون اقامتی آلمان می‌بایست رعایت گردد. البته ملیت‌های کشورهای سوم که هم اکنون ساکن المان‌اند و مجوز اقامت دائم، گواهی اقامت و یا جواز اسکان دارند هم معادل شهروندان آلمانی و یا شهروندان اتحادیه اروپا در نظر گرفته می‌شوند.

ما چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم

  • ما می‌توانیم به شرکت‌های خارجی و سرمایه گذاران خارجی کمک کنیم تا با موفقیت کسب و کاری در آلمان راه اندازی کنند
  • ما به مدیران خارجی کمک می‌کنیم تا از قانون و مقررات آلمان تبعیت کنند
  • شرکای ما در مرکز مشاوره به صاحبان کسب و کارهای خارجی کمک می‌کنند تا مجوز اقامت المان را دریافت کنند که همسو با قانون اقامت آلمان می‌باشد.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

021- 22654064

021-22654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید