حساب بانکی آلمانی

Opening a German bank account - حساب بانکی آلمانی

یک شرکت فعال آلمانی باید حساب بانکی آلمانی هم داشته باشد. برای افتتاح یک حساب بانکی آلمانی، شما باید گذرنامه معتبر داشته باشید و یک دفتر محلی دولتی تأیید کند که آلمان محل فعلی سکونت شماست. در بسیاری از بانک‌ها، می‌توان حساب‌هایی با ارزهای خارجی داشت.

در سپرده‌های بانکی که بیش از 15 هزار یورو وجه نقد وجود دارد، بانک‌ها ملزم‌اند هویت سپرده گذار را تأیید کنند.

لطفاً توجه داشته باشید که ورود و خروج سرمایه از آلمان هیچ محدودیتی ندارد. البته مبالغ بالاتر از 12500 یورو و یا اشیای قیمتی با این ارزش می‌بایست به بانک مرکزی آلمان گزارش داده شوند. این گزارشات تنها هدف آماری دارند.

اینکه یک فرد باید انتقالات مالی را از خارج از کشور گزارش دهد به این بستگی دارد که آیا محل سکونت او در المان است یا خیر و موضوع ملیت ارتباطی با این موضوع ندارد. فرد یا شرکتی که محل سکونت و یا کسب و کارش در آلمان است باید پرداخت‌های ورودی و خروجی از خارج از کشور را برای تمامی معاملات بالای 12500 یورو گزارش کند. علاوه براین، فرد سرمایه گذاری که محل سکونتش خارج از کشور است نیازی نیست انتقال سرمایه به حساب را در آلمان ثبت کند حتی اگر سرمایه گذار دارنده حساب باشد.

ما چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم

مؤسسات مالی در آلمان بیش از پیش اعتبار کسب می‌کنند. ما می‌توانیم به شما کمک کنیم تا هم حساب شخصی و هم حساب شرکتی در هر بانکی در آلمان افتتاح کنید.

-ما به شرکت‌های بین المللی توصیه می‌کنیم تا یک حساب بانکی شرکتی در آلمان باز کنند.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

021- 22654064

021-22654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید