خدمات دبیرخانه شرکتی

karabc Banner Competence Centers e6a6c11dbd - خدمات دبیرخانه شرکتی

تبعیت از قانون مؤسسات آلمان

اطمینان حاصل کردن از اینکه مؤسسات آلمانی از قوانین تبعیت می‌کنند زمان بر و اغلب کاری غیرنتیجه بخش است به ویژه وقتی با تأمین کنندگان حرفه‌ای مختلف و حوزه‌های متعدد سروکار داریم. خدمات دبیرخانه شرکتی مرکز مشاوره کمک می‌کند تا به هنگام تغییرات حاکمیت شرکتی در حوزه‌های مختلف، تغییر نام شرکت (که اغلب پس از اکتساب موردنیاز است)، تأمین دفاتر ثبت شده و راه اندازی یا انحلال در بین حوزه‌های مختلف، بهره وری بیشتری ایجاد شود. ما کمک می‌کنیم تا شما از قوانین تبعیت کنید، ریسک مقرراتی‌تان را مدیریت کنید و درون کشور و بین مرزها شفافیت داشته باشید تا در عوض شما بتوانید بر روی اهداف بلند جهانی‌تان تمرکز کنید.

خدمات ارائه شده

  • ایفای نقش به عنوان تنها راه تماس با کسب و کار آلمان
  • ارائه آدرس حقوقی برای کسب و کار آلمانی‌تان
  • اداره حساب بانکی‌تان (بر مبنای دستورالعمل‌ها و تأیید مشتریان)
  • به روزرسانی مستمر تغییرات قانون گذاری شرکتی که تاثیری مستقیم بر روی شرکت دارد
  • نظارت بر روی لیست وظایف و مهلت‌ها
  • مدیریت نامه‌ها و مکاتبات
  • پر کردن شکاف‌های ارتباطی میان بنگاه آلمان و مقامات آلمان

تنها راه تماس برای شما و مقامات آلمانی

تخصص ما در این است که راه تماسی در اختیار شما قرار دهیم تا مدیریت روزانه عملیات برون سپاری شده دبیرخانه شرکتی را ساماندهی کنید و اطمینان حاصل نمایید که ارتباط میان حوزه‌های مختلف آشکار و شفاف است. تیم بسیار باتجربه بین المللی ما دانش کاربردی گسترده‌ای در زمینه مقررات محلی دارد. فرایندهای تست شده چرخه عمر مؤسسات حقوقی باعث ایجاد کنترل، انسجام و کارایی در سراسر جهان می‌شوند.

آنچه بیشتر اهمیت دارد این است که به عنوان یک شرکت جهانی و مستقل، خدمات ما در بین تمام مرزهای بین المللی منسجم است. رویکرد ما انعطاف پذیر است و متناسب با نیازهای شما می‌باشد. کار اصلی ما، اجرا و هماهنگی خدمات ضروری دبیرخانه شرکتی است. ما به مشتریان کمک می‌کنیم تا اطمینان حاصل کنند مؤسسات آلمانی آنها منطبق با قوانین محلی و الزامات دبیرخانه شرکت اداره می‌شوند.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید