آکادمی ام تی گو با شراکت مرکز مشاوره پرداخت ماهیانه حقوق را در آلمان مدیریت می کند.

MTGO ACADEMY - آکادمی ام تی گو با شراکت مرکز مشاوره پرداخت ماهیانه حقوق را در آلمان مدیریت می کند

مشتری

آکادمی‌ام تی گو کسب و کار و وب سایتی است که توسط مجیک پلیر اداره می‌شود و از طراحان اصلی محتواهای آموزشی، استراتژی، سرگرمی و اخبار آنلاین مجیک بر روی وب می‌باشد. برای انجام این کار، ام تی گو تلاش می‌کند در سه حوزه محتوا، کارت و اجتماع پیشگام باشد.

آکادمی‌ام تی گو دارنده وب سایت www.mtgoacadamy.com هر روز یک مقاله، ویدئو یا اعلامیه جدید منتشر می‌کند. هریک از این محتواها توسط یکی از اعضای آکادمی‌ام تی گو و یا عضو جامعه مجیک تولید می‌شوند.

آکادمی‌ام تی گو علاوه بر ارائه منظم محتواهای روزانه، یک کانال یوتیوب و یک کانال بر روی twitch.tv دارد که هریک گزینه‌های مختلفی برای تولید محتواهای ویدئویی در قالب VOD و اجرای لحظه‌ای فایل ارائه می‌دهند.

در پایان، آکادمی‌ام تی گو درصدد است تا در تولید محتواهای آموزشی پیشگام شود تا به بازیکنان جدید در برنامه آنلاین مجیک کمک کند. قطعه‌های آموزشی برای این طراحی شده‌اند تا به مشتریان و بازیکنان ناآشنا با محیط آنلاین مجیک کمک کنند البته برای خوانندگان و بینندگانی که قبل از بررسی نسخه آنلاین با بازی آشنا هستند هم مفید اند.

چالش کسب و کار

ام تی گو به خدمات پرداخت حقوق برای کارکنانش در آلمان نیاز داشت. این شرکت تنها نیروهای کمی در آلمان دارد و در نتیجه به تأمین کننده خدماتی نیاز داشت که لیست پرداخت حقوق را به زبان انگلیسی و در تعداد کم ارائه دهد. علاوه براین، بخاطر راه اندازی‌ام تی گو و موقعیت شغلی کارکنان، هر لیست پرداخت حقوق می‌بایست به صورت جداگانه محاسبه می‌شد.

ام تی گو به شریکی نیاز داشت تا پرداخت حقوق را انجام دهد  و بیمه تأمین اجتماعی و مالیات بر دستمزد را محاسبه نماید بدین ترتیب آن‌ها می‌توانستند به طور کامل بر هسته اصلی کسب و کار و جامعه مجیک تمرکز کنند.

رویکرد ما

پس از تحلیل نیازهای مشتریان، مرکز مشاوره راه حل پرداخت حقوق موفقی را طراحی کرد که با الزامات منحصر به فرد شرکتی که تنها چند نیرو در لیست حقوقش دارد منطبق است. با اجرای برخی فرایندهای منعطف و ساده پرداخت حقوق، این امکان برای مرکز مشاوره وجود داشت تا هر گونه فیش حقوق را منطبق با ویژگی‌های خاص آکادمی‌ام تی گو و کارکنانش تنظیم کند. بخاطر شرایط آکادمی‌ام تی گو که واحد پرداخت حقوق و منابع انسانی مستقل نداشت، مرکز مشاوره راه تماسی برای کارکنان و کارفرمایان ایجاد کرد. بدین ترتیب حالا می‌توان به سؤالات کارفرمایان و کارمندان پاسخ داد و مسائل پیشرو را سریعاً حل کرد.

خدمات ارائه شده

  • ثبت نام کارکنان در سیستم بیمه تأمین اجتماعی
  • محاسبه حقوق ماهیانه و مزایا
  • محاسبه هزینه‌های سفر
  • ارائه فیش حقوقی به انگلیسی
  • پرداخت خالص و ماهیانه حقوق کارمندان
  • پرداخت ماهیانه به اداره بیمه و مالیات آلمان
  • ایجاد یک راه تماس برای کارکنان و کارفرمایان

نتیجه

در حال حاضر آکادمی‌ام تی گو با موفقیت کسب و کارش را در آلمان راه اندازی کرد و فعالیت اش را از اینجا به دیگر بخش‌های آلمان و بازارهای اروپا، آفریقا و خاورمیانه گسترش داد. بکارگیری مدیران فروش در شرکت به راحتی بدون هیچ مشکلی صورت گرفت. بدین ترتیب امکان رشد فعالیت‌ها از همان روز اول وجود داشت.

آکادمی‌ام تی گو که از یک تیم مشاوره باتجربه و ارائه دهنده خدمات پرداخت حقوق برخوردار بود توانست بر هسه اصلی کسب و کارش تمرکز کند. علاوه براین، آن‌ها نیازی نبود که نگران کارکنانشان باشند چرا که حقوق‌ها هم توسط مرکز مشاوره پرداخت می‌شد. مرکز مشاوره با ایجاد یک راه تماس برای کارکنان و کارفرمایان از ام تی گو پشتیبانی کرد تا ام تی گو ریسک‌هایش را کاهش دهد و فرایندهای اداری و ارتباطات پیچیده را تحت کنترل قرار دهد. این موضوع به ام تی گو کمک کرد در زمان و هزینه‌هایش صرفه جویی کند و به هنگام فعالیت در آلمان ارزش آفرینی کند. این اعتماد بسیار مورد توجه کارکنان و کارفرمایان قرار گرفت.

به گفته مارین بارابا، بنیانگذار و مدیر ارشد اجرایی آکادمی‌ام تی گو: مرکز مشاوره به ما کمک کرد تا به راحتی نیروهایی در آلمان استخدام کنیم و ما را از شر بوروکراسی‌های اداری رهانید تا بتوانیم به طور کامل بر کسب و کارمان تمرکز کنیم. ما از خدمات دریافتی بسیار رضایت داریم و آن را توصیه می‌کنیم.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید