الیک کیوب کالیفرنیا اولین فروشگاه خود را در مونیخ آلمان راه اندازی کرد.

karabc Banner Market Research Germany 783e8bd6ad 1 - راه اندازی الیک کیوب کالیفرنیا در مونیخ

مشتری

الیک کیوب یک شرکت خانوادگی کالیفرنیایی است که سیگارهای مایع طعم دار تولید می‌کند. این شرکت سالها تجربه در تولید این سیگارها دارد و هم اکنون کسب و کارش را در سطح آلمان گسترش داده است. این شرکت 30 نیرو دارد و گردش مالی سالیانه آن عددی 7 رقمی است. این شرکت فعالیت اش را در آلمان با فروشگاهی در یکی از خیابان‌های معروف مونیخ آغاز کرد.

چالش کسب و کار

از جمله چالش‌های این شرکت برای آغاز فعالیت در آلمان، مقررات محلی، گزارش دهی و حسابرسی، فرهنگ کسب و کار آلمان و حفظ کسب و کار در این کشور بود.

قبل از آغاز فرایند ورود به بازار آلمان، الیک کیوب می‌بایست با مقررات و وضعیت حقوقی این صنعت در آلمان آشنا می‌شد. همچنین مقررات صادرات و واردات می‌بایست از قبل بررسی و ارزیابی می‌شد. تأمین کالا از پایگاه‌های موجود به سوی بازارهای جدید چالش بزرگی در فرایند ورود به بازار به حساب می‌آمد.

علاوه براین، الیک کیوب ملزم بو در قالب یک خرده فروشی در مونیخ حضوری محلی داشته باشد که یکی از جدی‌ترین و معتبرترین بازارهای املاک و مستغلات در اروپاست. این شرکت به خاطر نرخ تبادل ارز علاقه مند بود تا هر چه سریعتر پروژه را تکمیل کند و با تبعیت از قانون در کوتاه‌ترین مدت به بازده قابل توجهی دست یابد. برای رسیدن به این هدف، شرکت می‌بایست به انجام تحقیق در بازار، انجام تبلیغات و راه اندازی پویش‌های بازاریابی برای محصولات می‌پرداخت و نام شرکت را در بازار جدید آلمان تبلیغ می‌نمود.

در این میان، توسعه روابط کسب و کار و انتصاب تجار در سطح ملی یکی از مسئولیت‌های اصلی بود که شرکت می‌بایست با آن مواجه می‌شد درحالیکه به تأسیس فروشگاه در مونیخ می‌پرداخت.

وقتی این فروشگاه تأسیس شد، شرکت افرادی را به آلمان فرستاد تا فروشگاه را در مونیخ مدیریت کنند، نیروی محلی را آموزش دهند و از آنان پشتیبانی نمایند.

رویکرد ما

مرکز مشاوره به این شرکت کمک کرد تا شعبه‌اش را در آلمان راه اندازی کند و یک فروشگاه در مونیخ افتتاح کند. مرکز مشاوره کلیه خدمات را از آماده سازی تا قطعی سازی بر عهده گرفت و تمامی مقررات و الزامات محلی را در آلمان مدیریت نمود تا اطمینان حاصل کند که این شرکت از کلیه قوانین آلمان تبعیت کرده است. مرکز مشاوره بخاطر سال‌ها تجربه و آگاهی کامل از اختیارات مالی، در طول فرایند راه اندازی از به دام افتادن این شرکت آمریکایی در هر گونه عملیات کلاهبرداری پیشگیری کرد.

وقتی شرکت تازه راه اندازی شده به طور کامل ثبت شد و کسب و کار عملیاتی‌اش را آغاز نمود، مرکز مشاوره خدمات حفاظتی مستمری به این شرکت در آلمان ارائه داد، خدماتی که نه تنها در کسب و کار هرروزی نیاز است بلکه مسئولین آلمانی به آنها نیاز دارند. از آن جایی که هم مرکز مشاوره و هم شرت الیک کسب و کارهای خانوادگی هستند، مرکز مشاوره با الزامات و چالش‌های این شرکت آشنا بود و بدین ترتیب خدمات بهینه و سفارشی به شرکت الیک در آلمان ارائه داد. در این راستا، شریک حقوقی ما در مرکز مشاوره، مهاجرت کارشناسان خارجی را به آلمان مدیریت نمود تا آنها بتوانند در فروشگاه مونیخ مشغول به کار شوند.

راه حل سفارشی مرکز مشاوره برای ورود الیک کیوب به بازار آلمان

ورود به بازار آلمان – تأسیس فروشگاه در مونیخ – دفتر کسب و کار
راه حل‌های سفارشی مرکز مشاوره
شرکت با مسئولیت محدود الیک کیوب آلمان

 

مزایا

به گفته آلن پاستور، مدیر عامل شرکت آلمانی الیک کیوب: “تیم مرکز مشاوره امکان ورود به بازار، راه اندازی کسب و کار و راهنمایی‌های دقیق در طول توسعه کسب و کار در آلمان را فراهم کرد. شرکت آلمانی الیک کیوب با موفقیت در فوریه سال 2014 راه اندازی شد و از آن موقع به بعد بازده چشمگیری داشته است.”

ارائه خدمات مستمر به شرکت کمک می‌کند تا همیشه از قوانین آلمان تبعیت کند. شرکت الیک کیوب بخاطر دریافت راهنمایی‌های شخصی توانست خیلی سریع کسب و کار عملیاتی‌اش را راه اندازی کند و پس از مدت کوتاهی به درآمد برسد. بدین ترتیب این شرکت توانست دائماً کسب و کار خرد خود را توسعه دهد و در بازار آلمان گسترش یابد.

از آن جایی که مرکز مشاوره به طور مستمر خدمات حفاظتی خود را ارائه می‌دهد، شرکت الیک کیوب می‌تواند به طور کامل بر کسب و کار اصلی‌اش تمرکز کند، نگران مهلت‌های قانونی و یا رویه‌های بایگانی نباشد و هم اکنون در موقعیتی قرار دارد تا پروژه‌های مختلف را تکمیل کند، شهرت اش را ارتقا دهد و به سهام بازار در یکی از قوی‌ترین بازارهای جهان دست یابد.

شرکت الیک کیوب اخیراً در یک نمایشگاه تجاری با بیش از 10 هزار بازدیدکننده در فرانکفورت شرکت کرد و شهرت اش را در بازار آلمان تقویت نمود. مرکز مشاوره کل راه اندازی و ساماندهی برای این نمایشگاه تجاری را مدیریت نمود و به طور همه جانبه از شرکت حمایت نمود از جمله بازپس گیری مالیات‌هایی که برای نمایشگاه پرداخت شده بود.

به گفته مدیر عامل شرکت آلمانی الیک کیوب: به طور خلاصه، فرایند راه اندازی به راحتی تمام صورت گرفت. بخاطر حجم بالای روندهای بوروکراتیک در آلمان، ما خود را برای همه سختی‌ها آماده کرده بودیم اما هیچ یک از اینها اتفاق نیافتاد و این عمدتاً بخاطر تجربه و خدمات همه جانبه مرکز مشاوره و آمادگی عملیاتی این مرکز بود.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید