کارگروه تیپس با موفقیت کسب و کارش را تا آلمان گسترش داد.

task force tips - کارگروه تیپس با موفقیت کسب و کارش را تا آلمان گسترش داد

مشتری

کارگروه تجهیزات آتش نشانی تیپس (تی اف تی)، رهبر جهانی ارائه خدمات اضطراری دست اول، راه حل‌های باکیفیت و نوآورانه ارائه می‌دهد.

ستادهای مستقر در ایندیانای آمریکا 168 هزار فوت مربع می‌باشند و بیش از 180 هزار نیرو را به استخدام در آورده‌اند. این شرکت که از سوی کلاید مک میلان راه اندازی شده هنوز یک کسب و کار خانوادگی است که خانواده مک میلان شخصاً در آن مشغول به فعالیت می‌باشد. طی سالیان متمادی، بسیاری محصولات دیگر تکامل یافتند تا آتش نشانی برای آتش نشانان سراسر جهان کارامدتر و ایمن‌تر شود.

تی اف تی تمایل دارد تا از فناوری‌های روز استفاده کند و تمامی سطوح فعالیت اش را دیجیتال کند. تی اف تی به دنبال تحقیق و توسعه مستمر و نوآورانه است و از سال 1971، تولیدکننده و توزیع کننده نازل‌ها و تجهیزات آتش نشانی می‌باشد. این شرکت که فعالیت اش را از یک زیرزمین خانوادگی آغاز کرده هم اکنون تقاضاهای بازار گسترده‌ای را برآورده می‌کند، نیروهای فروشاش جهانی‌اند، حداقل در 100 کشور نمایندگی دارد و یکی از معتبرترین شرکت‌ها در صنعت آتش نشانی به حساب می‌آید.

چالش کسب و کار

تی اف تی درصدد بود تا با بکارگیری کارکنان باتجربه در آلمان، کسب و کارش را در منطقه آفریقا، اروپا و خاورمیانه توسعه دهد. بخاطر عدم آشنایی با بازار آلمان، آن‌ها به شریکی قابل اطمینان نیاز داشتند تا به کمک او بتوانند ریسک‌ها و فرصت‌های ورود به یک بازار جدید در آلمان را ارزیابی نمایند.

در این زمان، تی اف تی موجودیت شرکتی ثابتی در آلمان نداشت و در نتیجه آنها به یک تأمین کننده خدمات برای تسهیل رویه‌های محلی نیاز داشتند از جمله ایجاد یک نماینده مالی در آلمان در عین حال خدمات پرداخت حقوق ماهیانه هم ارائه شد تا از اشتغال کارکنان حرفه‌ای در آلمان حمایت شود.

رویکرد ما

مرکز مشاوره پس از تحلیل نیازهای مشتری با موفقیت راه حل سفارشی پرداخت حقوق را ارائه داد که تک تک نیازهای کاری تی اف تی را برآورده می‌نمود. خدمات ارائه شده اطمینان حاصل می‌کرد که عملیات پرداخت حقوق تی اف تی به طور دقیق مدیریت می‌شوند و منطبق با مقررات دولت آلمان هستند.

مرکز مشاوره به عنوان تنها نقطه تماس تی اف تی و مقامات آلمانی عمل می‌کند که باعث تقویت ارتباطات می‌شود، فرایند تصمیم گیری را تسریع می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند تا مسائل سریع‌تر حل شوند.

خدمات ارائه شده

  • ثبت نام کارکنان جدید در سیستم تأمین امین اجتماعی آلمان
  • محاسبه ماهانه حقوق و ارائه فیش حقوقی
  • پرداخت خالص و ماهیانه حقوق به کارکنان
  • پرداخت ماهیانه به مسئولین بیمه و مالیات آلمان
  • تبعیت کسب و کار از قوانین کشور آلمان
  • تأمین قراردادهای شغلی آلمانی تهیه شده از سوی شرکای مرکز مشاوره

نتیجه

تی اف تی هم اکنون با موفقیت کسب و کارش را در آلمان راه اندازی کرده و در حال گسترش فعالیت اش در سراسر آلمان و منطقه آفریقا، اروپا و خاورمیانه است. بکارگیری مدیران تراز اول فروش در شرکت به راحتی بدون هیچ پیچیدگی صورت گرفت بدین ترتیب عملیات کسب و کار از همان روز اول با موفقیت جریان یافت.

تی اف تی با داشتن تیم مشاوره و ارائه دهندگان پرداخت حقوق توانست بر روی کسب و کار اصلی‌اش تمرکز کند چرا که اطمینان داشت کارکنان اش وضعیت خوبی دارند، پرداخت حقوق به خوبی صورت می‌گیرد و فرایندهای شغلی به درستی پیش می‌روند.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید