karabc BigBanner About Us 2526c846d3 - درباره مرکز مشاوره آلمان

We help companies to successfully run their business in Germany

Sina Golpour

مرکز مشاوره آلمان

ما به شرکت ها کمک می کنیم تا با موفقیت کسب و کارشان را در آلمان مدیریت کنند.

خواست ما پل زدن است.

از سال 1983، مدت ها قبل از اینکه دنیا از اینترنت یا جهانی شدن چیزی بداند، چشم انداز مرکز مشاوره، برقراری ارتباط  میان افراد با اهداف مشترک از سراسر دنیا بوده است:

گسترش روابط کسب و کار در محدوده و بین بازارهای اروپایی

در سالهای اولیه، این ارتباطات از طریق سیستم های اطلاعاتی برقرار نمی شد بلکه عمدتاً از طریق شخصیت های قوی (سینا گلپور) برقرار می شد که روحیه کارآفرینی داشتند و مدل های کسب و کار برون مرزی منحصر به فردی ایجاد کرده و توسعه می دادند.

ما به فلسفه‌ی شرکت مان مفتخریم چرا که شرکت ما سی سال است که شکل گیری ایده ها و تفکرات را رهبری می کند. این تاریخچه شرکتی به ما این فرصت را می دهد تا پیوند خود با زمینه ای بسیار قوی را ایجاد کنیم درحالیکه هرگز تمرکزمان را بر روی ارزش های سنتی از دست نمی دهیم.

مرکز مشاوره کسب و کار ایران-آلمان (کارا)

مرکز مشاوره به شرکت های خارجی کمک می کند تا با موفقیت در آلمان سرمایه گذاری کنند. ما با اطمینان حاصل کردن از اینکه کلیه روابط و شبکه ما بسیار گسترده تر از روابط یک سرمایه گذار می باشد و با ارزش آفرینی برای سهامداران و جامعه، رهبری مان را نشان می دهیم. ما با مشارکت در زنجیره ارزش جهانی مشتریان مان در زمینه ورود به بازارهای جدید در یک اقتصاد جهانی ارزش آفرینی می کنیم.

مشتریان امروزی ما

مشتریان ما نسبت به سی سال گذشته بسیار متنوع ترند. مشتریان ما که از نقاط جغرافیایی مختلف می آیند بسیار حرفه ای اند و این بدین خاطر است که جریان اطلاعاتی که در اختیار آنها قرار می گیرد بسیار قابل دسترس و غنی می باشد. در نتیجه این تکامل، ما باید مشاوره هایی حرفه ای تر و تخصصی تری ارائه دهیم.

چالش های آتی

طی بیست سال آینده، بازارهای نوظهور بسیار سریعتر از بازارهای توسعه یافته رشد خواهند کرد و طی ده سال گذشته، این بازارها با سرمایه اضافی که در اختیار داشتند به بستانکاران خالص تبدیل شدند و این سرمایه می بایست مجدداً سرمایه گذاری شود.

سرمایه گذاری ها و روابط می بایست در اقتصاد دائماً در حال تغییر به طور دقیق مدیریت شود. مرکز مشاوره همیشه آماده بوده تا به شرکت های نوپا و سازمان های چندملیتی کوچک و بزرگ توصیه کند تا تصمیمات سرمایه گذاری مناسبی اتخاذ کنند که باعث رشد بیشتر فرصت ها در بازارهای اروپایی می شود.

چالش اصلی مرکز مشاوره، حضور در بازارهای نوظهور است تا بهتر مشتریانش را در بازار مبدا بشناسد. علاوه براین، برای ما ضروریست تا به سرمایه گذارانی که از بازارهای نوظهور می آیند همان دانش و فرصتی را ارائه دهیم که به بازارهای توسعه یافته ارائه می دهیم تا آنها بتوانند کسب و کارشان را در اقتصاد جهانی رشد دهند. مسئولیت ما به عنوان یکی از اصلی ترین شرکت های مشاوره مالی و مدیریتی، هدایت شرکت هایی است که به بازارهای نوظهور وارد می شوند، تا آنها بتوانند با موفقیت سازمان شان را در محدوده بازار قوی اروپا گسترش دهند.

پایداری از گذشته تا کنون

از سال 1983، مرکز مشاوره بر روی رشد بومی تمرکز داشته است. اکتساب به معنی ادغام فرهنگ هاست که به شدت برای مشتریان و کارکنان دشوار می باشد. کسب و کار ما بر مبنای سنت و تجربیات ماست، تجربه ای که به ما آموخته تا هیچ ریسکی بر روی سرمایه گذاری مالی و مالیاتی نداشته باشیم.

100 درصد خانوادگی

یک شرکت خصوصی و خانوادگی مزیتی است که به ما این صبر را می دهد تا به دقت بر روی تصمیمات درازمدت تمرکز کنیم. به نفع مشتریانمان است که خود را درگیر روندهای سریعاً در حال تغییر صنعت نکنند. ما بدون مشتریانمان وجود نخواهیم داشت. بدین خاطر از مشتریانمان تشکر می کنیم بخاطر اعتمادی که طی سی سال گذشته به ما داشته اند و به دنبال این هستیم که در اقتصاد جهانی نقش رهبری قوی ایفا کنیم.

WhatsApp Image 2018 07 15 at 16.36 2 - درباره مرکز مشاوره آلمان

سینا گلپور

golpour[at]karabc.com

تماس
Address: Bonner Str.45, 50968 Koln, Germany

Germany: +491634952158

Iran:  +982122654064

info[at]karabc.com