استفاده از مدیریت آلمانی در کسب و کارهای ایرانی و استفاده از تجربیات یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا

helping hand2 2 2365 - استفاده از مدیریت آلمانی در کسب و کارهای ایرانی و استفاده از تجربیات بزرگترین اقتصاد دنیا

یکی از خط قرمزهای فکری در مرکز مشاوره،​ کپی برداری و یا تقلید شرکت ها از تولید خدمات و یا محصول های شرکت های رقیبشان می باشد. همواره در طول این سالها تاکیدمان بر ایجاد خلاقیت و نو آوری بوده است و در همین راستا حمایت های کم نظیری را از شرکت ها و صنایع مختلف به عمل آورده ایم. به راستی سوال این است، چرا در کسب و کار ایرانی نوآوری و خلاقیت در نگاه اول به عنوان یک استراتژی پر ریسک محسوب می گردد؟ (سینا گلپور)

مرکز مشاوره کسب و کار ایران – آلمان (کارا) با بیش از هشتاد سال حضور در ارتباطات مدیریت آلمانی و آموزش دیدن توسط بزرگان کسب و کار در آلمان، با هدف انتقال تجربیات مدیرت آلمانی، سازمان مشاوره مدیریت خود را بهینه کرده است.

الگوبرداری در مقابل کپی برداری

ما در مرکز مشاوره معتقدیم الگوبرداری از سیستم مدیریت اجرایی و تجاری یکی از بزرگترین اقتصادهای دنیا (کشور آلمان) به شرکت های ما کمک می نماید (شرکت های ایرانی) تا با آشنایی بیشتر با الگوی مسئولیت اجتماعی نسبت به توسعه روز افزون کسب و کار خود قدم بردارند. آنچه که امروز کشور آلمان را از حیث رشد و پیشرفت در رتبه بالایی در هر موضوعی از جمله (اکولوژیک،​ توریسم، نرخ برابری ارز، رشد فن آوری اطلاعات، املاک، صنعت و فضای کسب و کار،​ دانشگاه ها) در دنیا متمایز ساخته است نگاه ویژه آنها به حل مسائل مختلف در مدیریت اجرایی کشورشان بوده است. آنها بیش از هر چیزی به سخت کوشی و هم افزایی در راستای توسعه و آبادانی کشورشان اعتقاد دارند.

الگوی آلمانی – استعداد ایرانی

هیچ ایرادی ندارد تا از فضای کسب و کار آلمانی الهام بگیریم و با استعدادهای بی بدیل ایرانی آنها را تبدیل به نوآوری ها و خلاقیت های منحصر به فردی در جهت توسعه کشور عزیزمان ایران داشته باشیم. این شعار ما نیست،​ این آرزوی ماست.

ما در این راستا از هشتاد سال پیش قدم برداشتیم و تمامی دانش خود و ظرفیت ها خود را در طی این هشتاد سال با کسب کارهای مختلفی در ایران به اشتراک گذاشته ایم.

پیشنهاد مرکز مشاوره

مرکز مشاوره به تمامی واحدها و فعالین صنفی و اقتصادی،​ شرکت های کوچک و بزرگ و دانش بنیان، پیشنهاد می نماید تا با استفاده از این دانش در بهبود فضای کسب و کار خود حرکت نمایند و از این فرصت بی نظیر بهره مند گردند. همین امروز با مشاورین مرکز مشاوره کسب و کار ایران – آلمان (کارا) تماس بگیرید و کسب و کار خود را راه اندازی،​ تثبیت و توسعه دهید.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

021- 22654064

021-22654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید