ورود به بازار آلمان

kghjkghjk - ورود به بازار آلمان

ما به خوبی می دانیم که شرکت‌ها به هنگام ورود به بازارهای جدید چکاری باید انجام دهند. تمام شرکت‌هایی که ما طی سی سال گذشته به آنها در مورد تسخیر بازار اروپا مشاوره دادیم، هریک پورتفوی محصولی و خدماتی قوی‌ای داشتند. اکثر آنها حتی این آمادگی را داشتند که در بازار خود عملکردی بسیار قوی داشته باشند. رایج‌ترین پرسشی که می‌شنویم این است که کدام استراتژی ورود به بازار اتخاذ شود و چگونه استعدادها و مهارت‌های جدید را توسعه بخشیم تا تفاوت‌های فرهنگی مدیریت شوند. هر دو موضوع از عوامل اصلی موفقیت در بازارهای ناشناخته با قوانین و مقررات ناشناخته به حساب می‌آیند.

دسترسی مشتریان

محصولات و خدمات شما احتمالاً برترند و بسیاری از مردم با برند شما در بازار داخل آشنایی دارند. البته در اروپا، شما به سختی می‌توانید محصولتان را وارد بازار کنید. ما بارها به شکل‌های مختلف شاهد این پدیده بوده‌ایم و شرکت‌های مختلفی از سراسر جهان وارد بازار اروپا شده‌اند.

گاهی اوقات این سختی، نحوه واکنش افراد به محصولات و خدمات جدید است و گاهی اوقات این سختی، چالش شناسایی شرکای بالقوه برای انجام معاملات است. سازمان‌ها معمولاً از کارشناسان بومی که بازار را می‌شناسند و می‌دانند چگونه می‌توانند در محدوده آن بازار به توسعه کسب و کار بپردازند نفع می‌برند.

توسعه استعدادها و مهارت‌ها 

استعدادها و مهارت‌ها نقش مهمی در بازاریابی محصولات و خدمات و جلب اعتماد ذینفعان ایفا می‌کنند. اکثر سازمان‌هایی که ما در پروژه‌های درازمدت از آنها حمایت می‌کنیم ابتدا با یک دفتر نمایندگی فروش در اروپا کار خود را شروع کرده‌اند. بسیار جالب بود که حتی عوامل جهانی با یک رویکرد ناگهانی شروع به کار نکردند. تمامی استراتژی‌های ورود به بازار و به ویژه آن رویکردهایی که از سازمان‌های آسیا و اقیانوسیه می‌آیند به دقت انجام شدند. در نهایت، تمامی شرکت‌ها با سهام و دارایی در خارج از کشور توانستند استعدادهای توسعه یافته در اروپا را با استعدادهای وارده از بازارهای رشدیافته موجود ترکیب کنند. به اشتراک گذاری دانش یکی از محرک‌های اصلی رشد موفق کسب و کار در اروپا به حساب می‌آید.

 

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید