ویرن با حمایت مرکز مشاوره با موفقیت وارد بازار آلمان شد.

vyrian - ویرن با حمایت مرکز مشاوره با موفقیت وارد بازار آلمان شد

مشتری

ویرن یکی از مهمترین توزیع کنندگان اجزای الکترونیک است که به سرعت در حال رشد می‌باشد. این شرکت از زمان راه اندازی در سال 2011 در تگزاس آمریکا به سرعت توسعه یافته است.

طی سالیان متمادی، ویرن در توزیع، فروش و بازاریابی اجزای فعال و غیرفعال نیمه رسانا تخصص پیدا کرده است. در سال 2017، این شرکت 250 هزار ابزار الکترونیک به سراسر اروپا، آسیا، آفریقا و آمریکا ارسال کرد.

مهارت این شرکت در تضمین کیفیت از طریق گواهی ایزو 9001:2008 نشان داده می‌شود و بدین ترتیب مشتریان می‌توانند اطمینان حاصل کنند که تجربه خرید رضایت بخشی خواهند داشت. علاوه براین، آن‌ها کلیه اجزا را تست می‌کنند تا اطمینان حاصل کنند محصولات اصل‌اند، استانداردها در آنها رعایت شده و کارایی بالایی دارند. آن‌ها ملزم‌اند این استاندارد بالا را رعایت کنند و تست‌ها را انجام دهند چرا که ویرن عضو برنامه تبادل داده‌های صنعتی دولت است که اقدامی مشترک میان دولت و شرکت کنندگان صنعت در آمریکا و کانادا می‌باشد.

چالش کسب و کار

ویرن شرکت خود را در آمریکا راه اندازی کرده اگرچه مشتریان آن جهانی‌اند و ضرورت داشتن یک شعبه پایدار در اروپا از اهداف صریح مدیران شرکت بود. یکی از دلایل شرکت برای گسترش، اعمال نفوذ بر محصولات در راستای شرکت‌های بین المللی نوظهور بود. ویرن به دنبال توسعه بیشتر جایگاه شرکت در بازار و برقراری روابط قوی کسب و کار در بین بازارهای اروپایی بود.

بدین ترتیب اقتصاد قوی آلمان برای این شرکت بسیار جذاب بود چرا که این کشور هسته اصلی تجارت در بخش فروش، بازاریابی و رشد استراتژی محصولات می‌باشد. علاوه براین، بخاطر تمایل مشتریان اروپایی به تجارت با یک شرکت اروپایی، ویرن تصمیم گرفت یک واحد حقوقی در آلمان راه اندازی کند. ویرن از وجهه شرکت آلمانی بخاطر شهرت اش در بازار آلمان و اروپا استفاده کرد تا راحت‌تر با سراسر جهان تجارت کند. واحد آلمان نقشی کلیدی ایفا می‌کرد و دروازه عملیات فروش در اتحادیه اروپا به حساب می‌آمد.

قبل از اینکه ویرن عملیات اش را آغاز کند، سه چالش مهم کسب و کار پدید آمد. اولاً شرکت می‌بایست با سیستم اداری در آلمان آشنا می‌شد تا ثبت نام صورت می‌گرفت و مجوزات شعبه آمریکا صادر می‌شد. دوماً شرکت می‌بایست با گواهی‌ها، مجوزها و تأییدیه‌ها آشنا می‌شد تا کیفیت محصولات طبق استاندارد صنعت اروپا و آلمان رعایت شود.

ویرن تصمیم گرفت وارد بازار آلمان شود و برای این کار ابتدا شرکتی را در نیدرلاسانگ راه اندازی کرد. پس از مدتی، آن‌ها دریافتند که انتخابشان برای این فعالیت نادرست بوده و با این کار لزوماً نمی‌توانند از کسب و کار پایدار شرکت در آلمان حمایت کنند. همچنین این پیچیدگی بدین خاطر افزایش یافت که آنها به یک شریک راهبردی در آلمان نیاز داشتند تا راه حل‌های تخصصی متناسب با موقعیت خاص شرکت به آنها ارائه دهد.

ما چه کمکی ارائه می‌دهیم.

مرکز مشاوره که در ارائه راه حل‌های ورود به بازار تجربه زیادی دارد، شریکی قابل اعتماد است که به شرکت‌های بین المللی کمک می‌کند تا دفترشان را در آلمان راه اندازی کنند. مشارکت ویرن و مرکز مشاوره پیش از این هم وجود داشته زمانی که مرکز مشاوره برای اولین بار خدمات پرداخت حقوق را به شرکت ارائه داد. بدین ترتیب اعتماد میان این دو شرکت وجود دارد و ویرن می‌داند که مرکز مشاوره قادر است از ساختار جدیدی به شرکت دهد.

مرکز مشاوره ابتدا به طور موردی کلیه شرایط ویرن و چالش‌های کسب و کار را زیر نظر قرار داد. طرفین در مورد مزایا و معایب وضعیت کنونی شرکت بحث کردند. با مشاوره‌های کارشناسان این مرکز، مدیران ویرن مصمم شدند که راه اندازی شرکت آلمانی برای دستیابی به پتانسیل کامل بازار ضروریست.

یک رویکرد شخصی، منسجم و نظام مند برای ورود به بازار از جانب مرکز مشاوره به ویرن کمک کرد تا طی یک زمان بندی مشخص گام‌های لازم را برای تأسیس شرکت آلمانی بردارد.

-پس از اینکه در مورد زمان بندی و دیگر الزامات بحث شد، قرارهایی با مقامات محلی گذاشته شد تا ثبت نام صورت گیرد و بانکی به افتتاح یک حساب بانکی در آلمان پرداخت.

-برای تضمین توسعه محصولات،  یک کارشناس ورود به بازار به ویرن کمک کرد تا مجوزهای لازم را اخذ کند و کارهای حقوقی لازم انجام شد تا اطمینان حاصل شود که محصولات از استانداردهای کیفی آلمان و اروپا برخوردارند.

-تیم پرداخت حقوق و حسابداری مرکز مشاوره برای اطمینان حاصل کردن از اینکه ویرن از قوانین در آلمان تبعیت می‌کند، الزامات حسابداری و پرداخت حقوق ماهیانه و سالیانه را اجرا نمود.

نتیجه

ویرن با موفقیت شرکتی با مسئولیت محدود در آلمان راه اندازی کرد، شرکتی که به درستی از اهداف درازمدت ویرن حمایت می‌کند. مشارکت ویرن و مرکز مشاوره فرصت‌های متعددی در اختیار شرکت قرار داد تا محصولات و خدماتشان را با توجه به تقاضا در سراسر اروپا و آلمان توسعه دهند. مرکز مشاوره با حمایت‌هایی که از ویرن داشت کمک کرد تا یک دفتر حقوقی منسجم در آلمان راه اندازی شود و درآمد حاصل از فروش به حداکثر برسد.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید