توسعه کسب و کار

karabc Business Development Germany ea7ac3f53c 300x108 - توسعه

تسخیر بازارهای جدید: توسعه کسب و کار در آلمان

آلمان یکی از پیشرفته‌ترین بازارهای جهان است و سومین اقتصاد بزرگ دنیا بر حسب نرخ تبادل، پنجمین اقتصاد بزرگ دنیا بر حسب برابری قدرت خرید و بزرگترین اقتصاد در اروپاست. آلمان از نظر سیاسی و همچنین از نظر اقتصادی یکی از مهمترین کشورهای آر.پا و اتحادیه اروپا به حساب می‌آید. آلمان از ارز رایج اروپایی یعنی یورو استفاده می‌کند و سیاست پولی آن توسط بانک مرکزی اروپا در فرانکفورت آلمان تعیین می‌شود. اقتصاد آلمان عمدتاً صادرات محور است. صادرات آلمان بیش از یک سوم بازده ملی را تشکیل می‌دهد. بدین ترتیب صادرات به طور سنتی عامل مهمی در گسترش اقتصاد کلان آلمان به حساب می‌آید. آلمان از حامیان قوی تلفیق سیاسی و اقتصادی اروپا و جهان به حساب می‌آید و توافقات کشورهای عضو اتحادیه اروپا و مقررات بازار اتحادیه اروپا بیش از پیش، سیاست‌های اقتصادی و تجاری این کشور را تعیین می‌کند.

به هنگام ایجاد دفتر نمایندگی و یا تاسیس شعبه برای ورود به بازار اروپا، آلمان بخاطر موقعیت جغرافیایی، زیرساخت خوب و ثبات حقوقی اش اولین گزینه برای بسیاری از شرکت های خارجی می باشد.

راه اندازی یک واحد در آلمان این فرصت را در اختیار شرکت ها قرار می دهد تا کسب و کارشان را در آلمان و اروپا گسترش دهند. در سال 2011، خدمات “چگونه در آلمان” مرکز مشاوره، شرکت هایی را از 16 کشور و بیش از 10 صنعت هدایت کرد تا به راه اندازی و توسعه کسب و کار در آلمان و اروپا بپردازند. ما همچنین از کسب و کارهای فعلی در آلمان حمایت نمودیم.

ما از طریق ایجاد یک استراتژی پایدار ورود به بازار با همکاری مشتریان مان، اعتماد لازم را برای دستیابی به یک طرح توسعه کسب و کار زمینه سازی کردیم. ما به دنبال این هستیم که بتوانیم از مشتریان بیشتری حمایت کنیم تا آنها بتوانند کسب و کار جدیدشان را در اقتصاد قدرتمند آلمان رشد دهند.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید