خدمات گزارش و حسابداری مالی برای شرکت تحقیقاتی روم

pargovernment - خدمات گزارش و حسابداری مالی برای شرکت تحقیقاتی روم

مشتری

شرکت تحقیقاتی روم واقع شده در روم نیویورک بیش از 35 سال است که از تأمین کنندگان اصلی خدمات سیستم‌های اطلاعاتی و ارتباطی در حمایت از وزرات دفاع آمریکا می‌باشد.

این شرکت به عنوان یک شرکت تابعه از شرکت فناوری پر فعالیت می‌کند و جز شرکت‌های عضو بازار سهام نیویورک می‌باشد. شرکت تحقیقاتی روم تجربه بالایی در ارائه خدمات اجرایی و حفاظتی در بسیاری از مناطق دارد. خدمات سیستم‌های اطلاعاتی شرکت تحقیقاتی روم عبارتند از: پشتیبانی از زیرساخت‌های فناوری اطلاعات به همراه خدمات شبکه یابی، اداره سیستم‌ها، برنامه نویسی نرم افزارها و پشتیبانی فنی درجه 1 و 2 و 3. مأموریت این شرکت، ارائه راه حل‌های نوآورانه مدیریت اطلاعات از طریق فناوری پیشرفته و خدمات حرفه‌ای می‌باشد که فراتر از سطح انتظارات مشتریان می‌باشد.

چالش کسب و کار

وقتی شرکت تحقیقاتی روم در قرارداد ارائه خدمات حرفه‌ای فناوری اطلاعات در آلمان پیروز شد، نیاز داشت تا برخی کارشناس اش را به خارج بفرستد و همچنین متخصصینی را در بازار محلی بکار گیرد. بدین ترتیب این شرکت با چالش مقررات محلی پیرامون مهاجرت و اشتغال کارشناسان در آلمان مواجه بود.

شرکت تحقیقاتی روم برای فعالیت در آلمان به خدمات حرفه‌ای و مورد اطمینان حسابداری و پرداخت حقوق نیاز داشت تا برخی اقدامات پایه صورت بگیرد، هزینه عملیات مقرون به صرفه شود و از مقررات محلی اشتغال تبعیت شود.

رویکرد ما

مرکز مشاوره به شرکت تحقیقاتی روم کمک کرد تا سیستم حقوق سفارشی و بهینه‌ای راه اندازی کند و راه حل‌های منعطفی در زمینه پرداخت حقوق به کارکنان ارائه داد. تمامی این اقدامات تضمین می‌کنند که پرداخت حقوق به دقت مدیریت شده و منطبق با قوانین پرداخت حقوق کشور آلمان است. علاوه براین، مرکز مشاوره خدمات حسابداری مستمری به شرکت تحقیقاتی ارائه نمود تا این شرکت بتواند از قوانین آلمان تبعیت کند. در این راستا، واحد ارائه دهنده خدمات حقوقی این مرکز راهنمایی‌هایی در زمینه قوانین اشتغال در آلمان ارائه داد به ویژه در خصوص مهاجرت خارجی‌ها از طریق اخذ مجوز کار در آلمان.

خدمات ارائه شده

  • ثبت نام کارکنان جدید در سیستم بیمه تأمین اجتماعی
  • راه حل پرداخت حقوق به کارکنان
  • پرداخت ماهیانه پول به کارکنان و مقامات آلمانی
  • پرداخت حقوق در تمام طول سال
  • خدمات ماهیانه حسابداری
  • ارائه خدمات از سوی مرکز مشاوره در تمام طول سال
  • خدمات مشاوره حقوقی

بسته خدماتی باعث صرفه جویی در هزینه‌ها، امنیت و راحتی می‌شود چرا که بدین ترتیب یک راه تماس مستقیم با شرکت وجود دارد.

نتیجه

با بهره گیری از حمایت‌های مرکز مشاوره، شرکت تحقیقاتی روم پروژه‌های مختلفی را به راحتی به پایان رساند، وجهه‌اش را ارتقا داد و به سهام بازار یکی از قوی‌ترین بازارهای جهان دست یافت. این خدمات اطمینان حاصل می‌کند که شرکت تحقیقاتی روم در بازار بسیار رقابتی آلمان همچنان قدرتمند باقی می‌ماند و از قوانین این کشور تبعیت می‌کند و این اطمینان تا حد زیادی مورد توجه کارمندان و کارفرمایان قرار گرفت.

مرکز مشاوره با فراهم آوردن یک راه تماس با شرکت مادر در آمریکا از شرکت تحقیقاتی روم حمایت نمود تا ریسک‌هایش را کاهش دهد، فرایندهای اداری و ارتباطی داخلی‌اش را به راحتی پشت سر بگذارد، در صرف پول و زمان صرفه جویی کند و با فعالیت در آلمان به ارزش آفرینی بپردازد.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید