مدیریت تابعیت قانونی و ریسک شرکتی

German local laws - مدیریت تابعیت قانونی و ریسک شرکتی

فعالیت در محدوده اتحادیه اروپا نیازمند شناخت رویه‌های حسابداری محلی است. بدین خاطر، مدیریت حاکمیت شرکتی بیش از پیش اهمیت یافته است. اغلب وقتی بحث اصول پذیرفته شده حسابداری، استانداردهای گزارشگری مالی بین المللی، تابعیت از قوانین محلی و الزامات بایگانی مطابق با قوانین محلی مطرح می‌شود، گروه‌های جهانی با چالش‌هایی مواجهند.

این‌ها چالش‌های شناخته شده‌ای هستند و برای شرکت‌هایی که فعالیت‌های برون مرزی دارند، ساده‌ترین راه این است که شریکی متخصص پیدا کنیم که از عهده این فرایندها، مقررات و مسائل مربوط به تابعیت قانونی برآید.

ما چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم

مرکز مشاوره از این تخصص برخوردار است. ما به شرکت‌های بین المللی کمک می‌کنیم تا تبعیت از قوانین محلی را مدیریت کنند و به کسب و کار جدید و در حال گسترش شما کمک می‌کنیم تا به ارزیابی ریسک‌ها، تهدیدها و فرصت‌ها بپردازد.

برای اضافه کردن بخش حقوقی به کسب و کارتان در آلمان، با شرکای ما تماس بگیرید

چه به دنبال راه اندازی یک کسب و کار جدید هستید، چه به دنبال یک اکتساب جدید احتمالی و چه می‌خواهید از حقوق مالکیت معنوی در آلمان محافظت کنید.

مرکز مشاوره متعهد است تا از مشتریان بین المللی حمایت کند و یک جنبه حقوقی به عملیات کسب و کار در آلمان بیافزاید. تمامی خدمات حقوقی به طور انحصاری از سوی دپارتمان حقوقی مرکز مشاوره ارائه می‌شود.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید