انرژی تجدید پذیر

2257565465 - انرژی تجدید پذیر

انرژی‌های تجدیدپذیر برخلاف سوخت‌های فسیلی یک منبع تمام نشدنی هستند و با توسعه برخی فناوری‌ها، فرایندهایی برای تبدیل این انرژی‌ها به انرژی‌های قابل استفاده استعمال می‌شود. انرژی‌های زیر تجدیدپذیر به حساب می‌آیند: انرژی خورشیدی، انرژی بادی و انرژی آب.

در حال حاضر، ذخایر جهانی انرژی عمدتاً بر مبنای منابع محدود انرژی نظیر اورانیوم، زغال سنگ، نفت و گازهای طبیعی می‌باشد و نه منابع پایدار. این منابع محدود انرژی بزودی تا 20 الی 30 سال دیگر به پایان می‌رسند.

به گفته آژانس بین المللی انرژی و طبق مطالعه دولت فدرال آلمان، می‌توان تا سال 2030 حدود 30 درصد مصرف جهانی انرژی را با انرژی‌های تجدیدپذیر تأمین کرد. علاوه براین، طبق این مطالعه تا سال 2050، 50 درصد انرژی جهانی خانواده‌ها با منابع انرژی تجدید پذیر تأمین خواهد شد.

پیش بینی‌ها برای آلمان از این هم بهتر است. وزارتخانه فدرال محیط زیست پیش بینی می‌کند که تا سال 2020، انرژی‌های تجدیدپذیر در آلمان حدود نیمی از مصرف کل انرژی خانواده‌ها را تأمین می‌کنند.

مزیت‌ها

از سال 2009، اتحادیه اروپا حکم مقررات دولتی را به کشورهای عضو اتحادیه اروپا صادر کرده تا هریک از دولت‌ها در هر کشور بنگاه‌هایی را ترویج دهند که در آنها از منابع انرژی تجدیدپذیر استفاده می‌شود نظیر منابع خورشیدی، بادی، آبی و غیره. بدین ترتیب انتظار می‌رود که تا سال 2020، حدود 20 درصد کل مصرف انرژی در محدوده اتحادیه اروپا بر مبنای انرژی‌های تجدیدپذیر باشد.

به عنوان مثال دولت فدرال برای ساخت توربین‌های بادی، اعتبارات مالیاتی، کاهش بازپرداخت‌ها و ضمانت‌های مهمی ارائه می‌دهد.

برای اینکه به شرکت‌ها امتیاز داده شود، یارانه‌ها و مزیت‌های مالیاتی در نظر گرفته می‌شود تا به سازمان‌ها انگیزه داده شود در بخش انرژی‌های تجدیدپذیر سرمایه گذاری کنند. هرچه شرکت‌های متوسط و بزرگ بیشتر به مرور زمان سبز می‌شوند، بیشتر از مزیت تخفیف‌های مالیاتی و منافع دولتی بهره می‌برند. درحالیکه بدین ترتیب در هزینه‌ها صرفه جویی می‌شود، از پیامدهای جانبی این موضوع، بهبود وجهه و افزایش ارزش افزوده برند شرکت‌هایی است که می‌خواهند در انرژی‌های تجدیدپذیر سرمایه گذاری کنند.

چالش‌ها

دانش کم از مقررات حقوقی محلی، مهلت‌های مختلف و مقررات اداری باعث می‌شود اکثر شرکت‌ها نتوانند به بهترین شکل از پتانسیل انرژی‌های تجدیدپذیر و منافع آن بهره گیرند.

موانع بوروکراتیک و بندهای ارجاعی، نظم کاری و رویکردهای ساختارنیافته از دلایل اصلی شکست اکثر پروژه‌ها به حساب می‌آیند و به ویژه شرکت‌های خارجی که شریک توانایی ندارند تا دانش ضروری پیرامون صنعت را در اختیار آنان بگذارد با مشکلاتی مواجه می‌شوند.

ما چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم.

بهره گیری از فرصت‌های انرژی سبز در آلمان برای شرکت‌ها می‌تواند مزایای متعددی در بر داشته باشد. یک جامعه در حال تغییر و آگاهی مردم از انرژی سبز این شانس را به شرکت‌ها می‌دهد تا به فروش بالاتری دست یابند و بازده سرمایه گذاری‌شان را افزایش دهند. از دیدگاه شهرداری، تأمین کنندگان می‌توانند از طریق مالیات بر تجارت و مالیات بر تحویل به درآمد دست یابند. علاوه براین، مشاغل حفظ می‌شوند و اقتصاد منطقه تقویت می‌شود.

در هر راهی که انتخاب کنید، مرکز مشاوره  به شما در برنامه ریزی، تصاحب و الزامات پس از تصاحب پروژه‌تان کمک می‌کند.

با داشتن یک طرح کسب و کار شفاف، منسجم و ساختاریافته، دیدگاهی درازمدت در زمینه امنیت برنامه ریزی برای تمامی طرفین ایجاد خواهد شد. ما به شما کمک می‌کنیم تا از مزایای انرژی تجدیدذیر در آلمان بهره بگیرید.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید