خدمات ورود به بازار و دفتر کسب و کار برای شرکت کرینو

QUERYNOW - خدمات ورود به بازار و دفتر کسب و کار برای شرکت کرینو

مشتری

کرینو با بکارگیری مایکروسافت شرپوینت و مایکروسافت شرپوینت 365 در ایجاد اینترانت‌های نظام مند از نظر اجتماعی و راه حل‌های کسب و کار همه جانبه تخصص دارد. کرینو با اداراتی در آلمان، هند و آمریکا به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با دنیای دیجیتال آشنا شوند و همچنین امکان مشارکت بدون مرز و مدیریت و جستجوی دارایی‌ها/محتوا را به منظور افزایش بهره وری نیروی کار فراهم می‌کند.

این شرکت در ترجمه مفاهیم و تبدیل آنها به نرم افزارهای ملموس شر پوینت تخصص دارد و این راه حل را به کارکنان ارائه می‌دهد تا با توجه به حوزه کاری‌شان به دارایی‌ها و سیاست‌های شرکتی دست یابند و همچنین امکان مدیریت اسناد و دیگر راه حل‌های کسب و کار را برای کسب دیدی جامع از ساختار شرکتی ارائه می‌دهد.

این شرکت از سال 2014 در آلمان مشغول فعالیت است و به طور مستمر در حال افزایش درآمدهای خود می‌باشد. این شرکت از آلمان به عنوان قلب اروپا در زمینه عملیات کسب و کار استفاده کرده چرا که از این طریق شرکت بهتر می‌تواند به کلیه کشورها و مشتریان اروپایی دست یابد.

چالش کسب و کار

در نتیجه تحلیل‌های بازار و مشاوره‌های قبلی ارائه شده به مشتریان در بازار اروپا، کرینو آلمان را به عنوان نقطه آغاز گسترش فعالیت‌هایش در اروپا انتخاب کرد و دفتری محلی در آلمان راه اندازی نمود. آن‌ها به دنبال یک شریک محلی بودند تا از آنان حمایت کند و آنها بتوانند دفترشان را در آلمان راه اندازی کنند. برای اینکه از دفتر آلمان به عنوان ستاد عملیات اروپا استفاده شود، این شرکت به ساختار مناسب و راه اندازی کسب و کار نیاز داشت.

کرینو پس از راه اندازی یک شرکت با مسئولیت محدود در المان به خدمات حسابداری نیاز داشت تا بتواند آمار و ارقام سه دفتر مختلف در آمریکا، هند و آلمان را در قالب یک گزارش ماهیانه شرکت با هم تلفیق کند.

علاوه براین، شرکت آلمانی کرینو به حمایت‌هایی نیاز داشت تا بتواند مهاجرین خارجی را بکار گیرد و قراردادهای کاری دقیقی با آنها منعقد کند. در این راستا، شرکت برای ایجاد و ارزیابی مجوزهای کاری و تهیه ویزاهای اقامتی برای کارکنانش و استخدام مهندسین به حمایت‌هایی نیاز داشت.

سوالاتی که باید مورد توجه قرار گیرند:

  • چگونه برای شروع عملیات کسب و کار در آلمان و بازار بزرگ اروپا به تعریف و ارزیابی ساختار مناسب کسب و کار بپردازیم؟
  • بهترین راه برای نزدیک شدن به بازار اروا برای شرکت ما چیست؟
  • چگونه مقررات خاص منابع انسانی تعریف می‌شوند و به هنگام استخدام نیروی جدید، چه نکاتی باید مورد توجه قرار گیرند؟
  • چکونه می‌توان کنترل‌های مالی محلی را اعمال کرد تا حساب‌های آمریکایی، هندی و آلمانی در قالب یک گزارش  در هم ادغام شوند؟

رویکرد ما

مرکز مشاوره به کرینو در تعیین شرایط ساختاری شرکت جدید کمک کرد. سپس در فرایند تأسیس شعبه آلمانی و راه اندازی شرکت در باواریا کمک‌هایی ارائه شد. مرکز مشاوره از دفتر خود در فرانکفورت کلیه خدمات لازم را از تهیه سازی تا قطعی سازی ارائه داد و با مدیریت الزامات و مقررات محلی کشور آلمان اطمینان حاصل کرد که شرکت آلمانی کرینو از قوانین کشور آلمان تبعیت می‌کند.

قبل از اینکه این شرکت تازه راه اندازی شده به طور کامل ثبت شود و کسب و کار عملیاتی‌اش را آغاز کند، مرکز مشاوره راه حلی برای تلفیق و نظارت بر سیستم‌های حسابداری مالی از دفاتر آمریکا، هند و آلمان ارائه داد. در این راستا و منطبق با سیستم مدیریت کرینو، مرکز مشاوره یک استراتژی درازمدت منابع انسانی تعریف کرد تا تعداد کارکنانش را در آینده افزایش دهد. شریک حقوقی ما در مرکز مشاوره، مهاجرت کارشناسان خارجی به آلمان را مدیریت می‌کند و به شرکت کمک می‌کند تا از مقررات خاص منابع انسانی در آلمان تبعیت کنند.

در طول فعالیت‌های روزانه، مرکز مشاوره خدمات حفاظتی مستمری به کرینو ارائه داد، آنچه مسئولین آلمانی هر ماه به آن نیاز داشتند. بدین ترتیب شرکت می‌تواند از قوانین آلمان تبعیت کند و به طور کامل بر روی توسعه نرم افزارهای شرپوینت تمرکز کند.

نتیجه

مرکز مشاوره با موفقیت فرایند راه اندازی کسب و کار را طراحی کرده و شخصاً شرکت را هدایت می‌کند تا دفتر محلی خود را راه اندازی کنند. تیم مشاوره این مرکز توصیه‌های راهبردی مرتبطی در حوزه‌های اصلی نظیر ورود به بازار، منابع انسانی و حسابداری ارائه می‌دهد.

با خدماتی که مرکز مشاوره ارائه می‌دهد، کرینو توانسته به اطلاعات باارزشی دست یابد و در راستای دورنمای شرکت گام بردارد به ویژه با افزایش تعداد کارکنان در اداره آلمان بر مبنای استراتژی درازمدت منابع انسانی که دارد.

با خدمات حفاظتی و قانونی مرکز مشاوره در فرانکفورت، دیگر نیازی نیست کرینو نگران جرائم و از دست دادن مهلت‌های قانونی باشد. بدین ترتیب شرت امنیت لازم را خواهد داشت و می‌تواند به طور کامل بر روی هسته اصلی کسب و کارش تمرکز کند.

از زمانی که شرکت تازه تأسیس آلمانی فعالیت اش را در آلمان آغاز نمود، این شرکت توانسته به طور مستمر کسب و کارش را در بازار اروپا توسعه بخشد درحالیکه مرکز مشاوره راهنمایی‌های زیادی در بخش‌های عملیاتی و استراتژیک ارائه می‌دهد.

فریر با کمک راه حل‌های جامع ورود به بازار مرکز مشاوره  توانست با موفقیت وارد بازار آلمان شود

مشتری

فریر یک شرکت جهانی ارائه خدمات و راه حل‌های قانونی است که مشاوره‌های تخصصی در زمینه مقررات ارائه می‌دهد و همچنین ارائه دهنده خدمات کسب و کار و فناوری می‌باشد. ستاد این شرکت در پرینستون آمریکاست و بیش از 500 نیرو دارد. فریر یکی از معدود شرکت‌های جهانی است که پیشگام ارائه خدمات برتر می‌باشد درحالیکه بر زنجیره ارزشی مقررات تمرکز دارد و تیم‌های جهانی که به سرعت در حال رشد اند و متشکل از 400 کارشناس مقررات می‌باشند از آنها حمایت می‌کنند.

فریر یکی از شرکای مورداعتماد است که خدمات مقرراتی همه جانبه و چند زبانه در مناطق جغرافیایی مختلف برای بیش از 20 برند برتر جهانی و 6 لیست برترین شرکت‌های آمریکایی ارائه می‌دهد در حوزه‌هایی نظیر خدمات بهداشت و سلامت، علوم بیولوژیک، بازار 1 میلیارد دلاری خاورمیانه در خصوص داروسازی بیولوژیک، شرکت‌های کوچک و متوسط بیولوژی که به سرعت در حال رشد اند، مراکز خدمات برتر و شرکت‌های استاندارد. فریر جز یکی از بیست شرکت برتر ارائه دهنده راه حل‌های داروسازی و علوم بیولوژیک در سال 2016 شناخته شد و در بین 50 برنامه با رشد بالای فناوری دلویت رتبه یازدهم را به خود اختصاص داد.

در سال 2015، این شرکت تصمیم گرفت کسب و کارش را گسترش دهد درحالیکه فعالیت اش را در سطح آلمان و دیگر بخش‌های اروپا گستراند.

چالش کسب و کار

فریر که جز یکی از برترین شرکت‌های آمریکا و آسیا به حساب می‌آید درصدد است تا مشتریان جدیدی در اروپا پیدا کند. راه اندازی دفتر فروش در آلمان یک رویکرد عملی به حساب می‌آمد و به فریر اجازه می‌داد تا بهتر به مشتریان اروپایی خدمات ارائه دهد، سهم اش را از بازارهای جهانی افزایش دهد و بازارهای خارجی را از دست رقبای داخلی برباید.

استراتژی فریر این بود که یک شرکت آلمانی به عنوان مرکز فعالیت‌های این شرکت در کل اروپا راه اندازی کند. از آن جایی که کارکنان فروش مجبور بودند کل اروپا را از طریق سفرهای زمینی، ریلی و هوایی پوشش دهند، این شرکت تصمیم گرفت دفتری مرکزی در آلمان تأسیس کند. فریر برای برآورده کردن این هدف کسب و کار به همراه مرکز مشاوره تمامی گزینه‌های احتمالی را ارزیابی نمود. از آن جایی که مدیران فریر عمدتاً در آمریکا و هند مستقرند، فریر نیازمند این بود که با شرکای قوی در آلمان رابطه برقرار کند تا آنها نه تنها به کلیه جنبه‌های ورود به بازار بپردازند بلکه به طور مستمر خدمات تابعیت از قوانین ماهانه و سالیانه‌ای ارائه دهند.

فریر می‌بایست قبل از آغاز رویکرد ورود به بازار آلمان با وضعیت حقوقی صنعت در آلمان آشنا می‌شد نه تنها از نظر فروش خدمات بلکه از نظر تبلیغ خدمات در آلمان. علاوه براین، فریر قراردادهای منعقد شده‌ای با مشتریان فعلی‌اش در اروپا داشت که می‌بایست منتقل می‌شدند و منطبق با مؤسسات حقوقی آلمان تطبیق می‌یافتند. مهم‌تر اینکه، مدیران متخصصی می‌بایست در شرکت تازه تأسیس آلمانی کار می‌کردند تا بتوانند به مشتریان فعلی اروپایی خدمات ارائه دهند.

ما چه کمکی کردیم

مرکز مشاوره به عنوان شریک محلی و مورد اعتماد کسب و کار انتخاب شد. مرکز مشاوره یک شرکت مشاوره مدیریتی است که می‌تواند به فریر کمک کند تا با موفقیت وارد بازار آلمان شود و کسب و کار در حال رشد اش را تسریع بخشد. مرکز مشاوره نه تنها با ارزیابی دقیق محل مناسب کسب و کار بلکه با ارائه خدمات موثق حسابداری و پرداخت حقوق به شریکی تبدیل شده که فقط به راه اندازی کسب و کار کمک نمی‌کند بلکه به فریر کمک می‌کند تا بر رشد پایدار کسب و کارش در اروپا تمرکز کند.

مرکز مشاوره برای مدیریت امور فریر، رویکرد چند مرحله‌ای ورود به بازار را اتخاذ کرد. این رویکرد بر مبنای شیوه اثبات شده ورود به بازار مرکز مشاوره است و بدین ترتیب به تمامی الزامات فریر به طور شفاف و نظام مند پرداخته می‌شود.

  • فریر و مرکز مشاوره به عنوان بخشی از رویکرد ورود به بازار، زمان بندی و گام‌های ضروری برای گسترش بازار فریر در آلمان را مورد بررسی دقیق قرار دادند.
  • پس از تعریف زمان بندی و مسئولیت‌ها، قرارهایی با مسئولین محلی و همچنین بانک گذاشته شد تا تحت نظر مرکز مشاوره یک حساب بانکی شرکتی در آلمان افتتاح شود.
  • برای ارائه راهنمایی‌های شخصی، کارشناسان باتجربه ورود به بازار مرکز مشاوره کمک‌های زیادی به فریر کردند تا فرایند راه اندازی شرکت در آلمان آغاز شود.

نتیجه

مرکز مشاوره با موفقیت فرایند راه اندازی کسب و کار را طراحی کرد و شخصاً به فریر راه حل‌هایی ارائه داد تا دفتر محلی‌اش را راه اندازی کند. تیم مشاوره این مرکز توصیه‌های راهبردی مرتبطی در زمینه ورود به بازار، منابع انسانی و حسابداری ارائه داد.

فریر با دریافت این خدمات به اطلاعات ارزشمندی برای تحقق چشم انداز شرکت دست یافت و منطبق با استراتژی درازمدت منابع انسانی، تعداد کارکنان اش را در دفتر آلمان افزایش داد.

بدین ترتیب فریر با دریافت چنین خدمات حفاظتی و حقوقی در آلمان دیگر نیازی نیست نگران جرائم و از دست دادن مهلت‌های زمانی باشد. بدین ترتیب این شرکت امنیت لازم را پیدا می‌کند و می‌تواند به طور کامل بر هسته اصلی کسب و کارش تمرکز کند.

از زمانی که شرکت تازه تأسیس فریر در آلمان فعالیت اش را آغاز نمود، این شرکت مستمراً توانسته کسب و کارش را در بازار اروپا توسعه بخشد درحالیکه مرکز مشاوره راهنمایی‌هایی در بخش عملیاتی و استراتژی ارائه می‌دهد.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید