کسب و کار پایدار

fasgfgsdfgf - کسب و کار پایدار

پایداری برای ما به چه معناست؟ برای مدیریت موفق پایداری نیاز است تا سودآوری با مسئولیت اکولوژیک و تعهد اجتماعی ترکیب شود. تغییرات آب و هوایی، کمیابی منابع و در نظر نگرفتن استانداردهای اجتماعی در زنجیره تأمین به عنوان ریسک در نظر گرفته می‌شوند.

چرا شرکت شما باید به موضوع پایداری توجه داشته باشد؟

شرکت‌ها می‌توانند از طریق پایداری و مسئولیت اجتماعی شرکتی، مهارت‌های نوآورانه‌شان را بهبود بخشند و بدین ترتیب جایگاهشان را در بازار حفظ کرده و حتی گسترش دهند. علاوه براین، مدیریت پایداری شرکتی، ارزش برند را ارتقا می‌دهد و جاذبه آن را برای کارکنان، مشتریان، شرکای کاری و سرمایه گذاران بالا می‌برد.

تابعیت از قوانین

هر کشور اروپایی مجموعه قوانین جدی پیرامون حفاظت از محیط زیست دارد. تابعیت از قوانین از سوی مسئولین محلی ارزیابی و اجرا می‌شود و در صورت سورفتار جرائم سختی در نظر گرفته می‌شود. مقررات زیست محیطی در بین کشورهای مختلف متفاوت‌اند و حتی بسیاری از استانداردها و ضوابط ملی بر مبنای دستورالعمل‌های اتحادیه اروپاست. کشورهایی که عضو اتحادیه اروپا نیستند نظیر سوییس مجموعه قوانین خاص خود را دارند که در راستای قوانین اتحادیه اروپاست. هر شرکتی که در اروپا فعالیت می‌کند می‌بایست یک استراتژی پایداری و نقشه راه مشخصی برای اجرای آن داشته باشد.

فرصت‌ها

از سوی دیگر، استانداردهای پایداری اروپا فرصت‌های زیادی برای کسب مزایای رقابتی نسبت به رقبا ایجاد می‌کند.

-کاهش هزینه‌ها و تخفیف‌های مالیاتی: موضوعاتی نظیر راندمان انرژی و کاهش تولید ضایعات در رأس دستورکار پایداری قرار دارند. با اتخاذ استراتژی‌های تعریف شده انرژی و مصالح، شرکت‌ها در درجه اول از صرفه جویی مستقیم در هزینه‌ها نفع می‌برند. دوماً همه دولت‌های اروپایی با تخفیف‌های مالیاتی و ارائه یارانه مستقیم، پایداری را تشویق می‌کنند.

-روابط عمومی: امروزه، آگاهی عمومی از موضوع پایداری افزایش یافته است. از نمونه‌های تأیید کننده این موضوع عبارتند از:  افزایش رشد غذاهای ارگانیک و برق سبز در سراسر اروپا. نمایش عمومی تلاش‌های شرکت شما در جهت پایداری باعث تقویت برند شما می‌شود، وفاداری مشتریان را افزایش می‌دهد و شما را به یک الگو در صنعت تبدیل می‌کند.

-جذب استعدادها:  جذب استعدادهای رده بالا و حفظ آنها برای هر شرکت بسیار اهمیت دارد و بدین ترتیب می‌توانید از نوآوری همیشگی و برتری عملیاتی اطمینان حاصل کنید. چندین سال است که ما شاهد روندهایی هستیم مبنی بر اینکه افرادی که عملکرد بسیار خوبی دارند فراتر از طرح‌های پاداشی که به آنان ارائه می‌شود در شغل خود به دنبال ارزش و هدف هستند. تبدیل سازمان به محل ارزش‌های پایدار به بهبود جذب نیرو و حفظ نیروها کمک می‌کند.

چگونه شرکت‌ها می‌توانند کسب و کاری پایدار بوجود آورند.

-ما به شما کمک می‌کنیم تا بعد پایداری کسب و کارتان را ارتقا دهید. چه در مدل بنگاه به بنگاه و چه در مدل بنگاه به مصرف کننده، ما این تخصص را داریم تا مشخصات ضروری تابعیت از قوانین و شیوه‌های کارامد ایجاد یک برند پایدار را به شما معرفی کنیم.

-ما تحقیقاتی در بازار انجام می‌دهیم و استانداردهای شاخص را در محیط صنعتی که شما قرار است به آن وارد شوید ارائه می‌دهیم.

-ما از طریق تحلیل داده‌ها و برگزاری کارگاه به شما کمک می‌کنیم تا جنبه‌های پایداری ورود به بازار و استراتژی‌های نفوذ در بازار را به خوبی طراحی کنید.

-ما در راه اندازی یک سازمان کارامد پایداری شرکتی در محدوده شرکتتان به شما کمک می‌کنیم، سازمانی که منطبق با استراتژی، کسب و کار و اندازه شرکت شماست.

-ما به شما کمک می‌کنیم تا با ذینفعان بیرونی مشارکت کنید، روابط پایداری برقرار کنید و بدین ترتیب بر سازمان‌های غیردولتی تأثیر بگذارید، سازمان‌هایی که به طور اجتناب ناپذیر بر برداشت مشتریان از شرکت شما تأثیر می‌گذارند.

-ما این امکان را به شما می‌دهیم تا از طریق شناسایی، نامگذاری و مدیریت شاخص‌های اصلی عملکرد و ایجاد خروجی منطبق با استانداردهای جهانی (برای مثال ابتکار عمل گزارش دهی جهانی، ایزو 26000 یا معاهده جهانی) که متناسب با گزارش دهی فعلی‌تان است، فعالیت‌های گزارش دهی پایداری‌تان را برون سپاری کنید.

-ما در تحلیل داده‌هایی که مربوط به جنبه‌های مختلف کسب و کارتان است تخصص داریم. زنجیره ارزشی شما پتانسیل بهینه سازی کسب و کار شما و رسیدن به اهداف پایداری، کاهش هزینه‌ها و انعطاف پذیری را نشان می‌دهد. برای ایجاد یک سیستم پیشرفته تدارکات، از خدمات مدیریت زنجیره تأمین ما بهره بگیرید.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید