تجاری سازی ایده و تبدیل به محصول و خدمت قابل ارائه در بازار توسط مرکز مشاوره

helping hand2 2 - مرکز مشاوره ایده های شما را تبدیل به محصول و خدمات می کند

پس از کشف قاره آمریکا توسط کریستف و بازگشت او به اروپا ، سایر ملوان های پرتغالی هم مدعی بودند که با توجه به گرد بودن کره زمین آنها هم میتوانستند با عبور از اقیانوس ها و کشف ناشناخته ها در نهایت از سوی دیگر فقط به ابتدای حرکت برسند .

اما موانعی که کریستف کلمب مطرح کرد این بود در پس چرا این کارا تاکنون انجام نداده اید ؟

همه فعالان اقتصادی هم ایده های متنوع و متعددی ممکن است در ذهن خود داشته باشند ، اما انتخاب هریک از ایده ها و پرداختن به تجاری سازی آن نیازمند پاسخ به سوالات بسار زیاد و بعضاً تخصص میباشد که شاید خیلی از آنها نتوانند به تنهایی پاسخ دهد. سوالات ازقبیل تحلیل ریسک بازار ، چالش های احتمالی در تولید ، زنجیره تامین ، زنجیره توزیع ، توجیه اقتصادی و نرخ بازگشت سرمایه ، منابع انسانی ، ساختار ها و فرآیند های لازم و خیلی موارد دیگر …..

شما اگر میخواهید با استفاده از خدمت تجاری سازی ایده در دپارتمان IC  مرکز مشاوره ، افکار خوب خود را تبدیل به خدمات و محصولات قابل ارائه در بازار نمائید همین امروز برای عضویت در سیستم IC با کارشناسان Ic Player تماس بگیرید.

طراحی بیزینس پلن و مزایای آن برای سازمان ها و شرکت ها

سازمان و شرکت بدون بیزنس پلن یعنی پرتاب تیر در ابتدا و سپس ترسیم یک دایره حول نقطه اصابت و خوشحالی بودن از تیر اندازی موفق خود.

پیشنهاد مرکز مشاوره این است که چنانچه بیزینس پلن قوی و قابل دفاعی ندارید هرگز دست به راه اندازی کسب و کار نزنید طراحی یکی هز بزرگترین چالش های شرکت های در بحث ورود به بازار ، نگاه مستقیم و ابزاری به سرمایه های آشکار منابع مالی قابل رویت در سازمان میباشد.

از یک سو دست به هدفمند سازی نظام پایدار در کسب و کار شما و از سوی دیگر شناسایی ظرفیت های پنهان در کسب و کار شما میزند.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

021- 22654064

021-22654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید