تاتا اتوکامپ آلمان کسب و کار خود را با مرکز مشاوره بهتر اداره می کند.

tata autocomp - تاتا اتوکامپ آلمان کسب و کار خود را با مرکز مشاوره بهتر اداره می کند

مشتری

شرکت تاتا اتوکامپ یکی از اصلی‌ترین تولیدکنندگان قطعات خودرو در هند است. این شرکت دفاتری در هند، چین، ژاپن و آمریکا دارد. این شرکت همچنین 10 شریک جهانی و 7 سرمایه گذاری مشترک با شرکت‌های معتبر جهانی در صنعت قطعات خودرو دارد.

گروه تاتا اتوکامپ محصولات و خدماتی را صنعت خودرو در سطح داخلی به مشتریان هندی و در سطح بین المللی به مشتریان جهانی ارائه می‌دهد از جمله آئودی، بی ام و، جنرال موتورز، مرسدس بنز، تاتا موتورز، ویوتا، فولکس واگن، ولوو و بسیاری از شرکت‌های تراز اول جهانی.

چالش کسب و کار

در سال 2007، شرکت تاتا برای اولین بار با فرستادن کارکنان هندی‌اش به آلمان وارد بازارهای اروپا شد تا در منطقه آفریقا، اروپا، خاورمیانه کسب و کار خود را توسعه بخشد. با افزایش تعداد کارکنان هندی ارسالی، شرکت تاتا یک واحد مستقل حقوقی در آلمان راه اندازی کرد تا کسب و کار در حال رشدش را گسترش دهد.

شرکت تاتا برای اینکه هزینه عملیاتی‌اش را مقرون به صرفه کند به یک ارائه دهنده خدمات حرفه‌ای پرداخت حقوق نیاز داشت تا رویه‌ها و مقررات پایه را برای کارکنان استخدامی در آلمان تکمیل کند.

رویکرد ما

مرکز مشاوره با موفقیت فرایند ایجاد یک شعبه تابع برای شرکت تاتا را طراحی نمود. هم قبل و هم پس از راه اندازی کسب و کار، تیم خدمات پرداخت حقوق مرکز مشاوره راه حل‌های منعطفی در این زمینه به کارکنان تاتا ارائه داد و اطمینان حاصل کرد که پرداخت حقوق به دقت مدیریت شده و منطبق با مقررات فعلی کشور آلمان است. این بسته باعث صرفه جویی در هزینه‌ها، کسب امنیت و سهولت برقراری تماس شخصی با شرکت می‌شود.

در این میان، مرکز مشاوره با ارائه خدمات حسابداری و کمک به شرکت در تبعیت از قوانین آلمان از شرکت تاتا حمایت نمود. در این راستا، یکی از شرکای مرکز مشاوره در زمینه مهاجرت کارکنان خارجی از طریق اخذ مجوز کار در آلمان، به شرکت تاتا خدمات مشاوره حقوقی ارائه داد.

خدمات ارائه شده

  • ثبت نام کارکنان جدید برای دریافت خدمات رفاه اجتماعی
  • محاسبه حقوق ماهیانه و تهیه فهرست پرداخت
  • پرداخت خالص و ماهیانه حقوق به کارکنان
  • پرداخت ماهیانه به بیمه تأمین اجتماعی آلمان و مسئولین مالیاتی
  • کار در تمام طول سال

نتیجه

در سال 2013، شرکت آلمانی تاتا با موفقیت در آلمان راه اندازی شد. شرکت تاتا با ارسال کارکنان باتجربه از هند به آلمان، به سهام بازار یکی از قوی‌ترین بازارهای جهان دست یافت.

خدمات پرداخت حقوق مرکز مشاوره اطمینان حاصل می‌کند که کارکنان به موقع حقوقشان را دریافت می‌کنند و مورد اعتماد بودن این خدمات به شدت مورد توجه کارکنان و کارفرمایان قرار گرفته است. همچنین از آن جایی که راه اندازی شرکت تنها راه تماس برای شرکت مادر در هند است، مرکز مشاوره از شرکت تاتا حمایت می‌کند تا ریسک‌ها و پیچیدگی‌هایش را در زمینه ارتباطات داخلی و فرایند اجرایی پرداخت حقوق کاهش دهد، در زمان صرفه جویی کند و به هنگام فعالیت در آلمان ارزش آفرینی شود.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید