راه حل ستادهای اروپایی

Switzerland - راه حل ستادهای اروپایی

سوییس را به خانه ستادهای اروپایی‌تان تبدیل کنید

شرکت‌های بین المللی بیش از پیش در حال انتخاب سوییس به عنوان محل ایده آل تشکیل ستاد یا شرکت اصلی هستند. اگرچه سوییس از نظر مالی جذاب است، انتخاب این کشور به عنوان محل شرکت اصلی صرفاً مبتنی بر مالیات نیست. شرکت‌ها همچنین باید محیط اجتماعی و بین المللی را که سوییس می‌تواند ارائه دهد در نظر بگیرند.

از این نظر شایان ذکر است که محل شرکت اصلی اهمیت خاصی برای کارکنان دارد.. در واقع، تصمیم راه اندازی شرکت اصلی اغلب با جابجایی پرسنل همراه است. به این کارکنان که اغلب تجربه زیادی در محدوده گروه دارند باید این انگیزه داده شود تا پس از ستاد در گروه باقی بمانند.

مزایا

ستادها با فراهم آوردن امکان تلفیق کسب و کار از طریق ارائه خدمات مشترک و همچنین فراهم آوردن امکان جلب راهکارهایی برای به حداقل رساندن مالیات جهانی می‌توانند معافیت‌هایی بوجود آورند.

از کارکردهی اصلی ستادهای مدیریتی سوییس، مدیریت کسب و کار و اغلب مدیریت مالی گروه می‌باشد (برای مثال خرانه داری و یکپارچه کردن وجوه نقد). علاوه بر این کارکردهای پایه، ستادهای مدیریتی اغلب خدمات و کارکردهای دیگری در راستای زنجیره ارزشی گروه ارائه می‌دهند نظیر بازاریابی و خدمات فروش، تدارکات مرکزی، مشاوره‌های حقوقی، حسابداری، خدمات منابع انسانی و فناوری اطلاعات. کارکردهای مربوط به تحقیق، توسعه و مالکیت معنوی نظیر حقوق ثبت اختراع و برندهای تجاری به عنوان یکی دیگر از اجزای اصلی زنجیره ارزش به ستادهای مدیریتی سوییس انتقال می‌یابد.

درحالیکه ستاد سوییس فعالیت برخی گروه‌ها را در منطقه اروپا هماهنگی و متمرکز می‌کند، راه حل‌های شرکتی مرکز مشاوره به بازارهای اروپایی به سرمایه گذاران بین المللی کمک می‌کند تا ریسک‌ها، هزینه‌های مربوطه و به ویژه زمان رسیدن به بازار را کاهش دهند.

ما چگونه می‌توانیم به شما کمک می‌کنیم

کارشناسان مرکز مشاوره خدمات مشاوره متعددی ارائه می‌دهند که شما در ستادهای سوییس تان به آن نیاز دارید. ما متکی به تمام منابعی هستیم که سازمان جهانی‌مان ارائه می‌دهد و بدین ترتیب به هنگام طرح مسائل برون مرزی از مشاوران محلی ذی صلاحمان بهره می‌گیریم.

ما با اتخاذ رویکرد نظام مند، کمی و کاربردی به شرکت‌ها کمک می‌کنیم تا شعب فروش جدیدی در انگلستان، فرانسه و آلمان راه اندازی کنند. به عنوان بخشی از راه حل گسترش بازار در سطح اروپا، ما به شرکت‌های جهانی کمک می‌کنیم تا ستاد اروپایی جدیدی راه اندازی کنند. معمولاً دفتر مرکزی شرکت‌های جهانی تصمیم می‌گیرند ستادی در سوییس راه اندازی کنند تا نقش رابط را میان دفتر مرکزی و کسب و کارهای تازه راه اندازی شده در انگلستان و آلمان ایفا کند.

اداره یک ستاد مبتنی بر تخصص مرکز مشاوره در حوزه‌های مختلف است که در اینجا به برخی از آنها اشاره می‌کنیم:

  • استراتژی ورود به بازار برای بازارهای اروپایی
  • استراتژی‌های رفتن به بازار
  • ساختاربخشی سازمانی
  • مدیریت استعداد و منابع انسانی
  • پاداش‌ها و مزایا
  • خدمات پرداخت حقوق و حسابداری

خدمات مشاوره‌ای ستاد ما معمولاً با همکاری شرکای حقوقی و مالیاتی ماست. کارشناسان حقوقی و مالیاتی اروپایی در مرکز مشاوره به مشریان کمک می‌کنند تا بار مالیاتی‌شان را در زمینه عملیات و معاملات کسب و کار به حداقل برسانند، با توسعه‌های مالیاتی بین المللی آشنا شوند و سرمایه گذاری‌های بین المللی کارامدی انجام دهند.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

021- 22654064

021-22654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید