شرکت‌ها در ایران با کمک مرکز مشاوره به بهینه سازی عملیات اجرایی خود می پردازند

getty 521622245 245381 - در مرکز مشاوره از خدمات بهینه سازی کسب و کار خود بهره مند شوید

بهینه سازی کسب و کار در مرکز مشاوره

رویکرد ما در این حوزه چگونه است؟

آمارها نشان میدهند که بیش از هشتاد درصد از کسب و کارها در ایران بطور سنتی و بر اساس ساختارهای غیر توسعه یافته مدیریت اداره میشوند.

شما به عنوان صاحب کسب و کار احتمالاً با این چالش مواجه هستید که چرا رشد سازمان شما به اندازه سابق نبوده و یا چرا سود آوری مجموعه شما به اندازه گذشته نیست. از نگاه مرکز مشاوره انتقال موفقیت آمیز یک سیستم و یک سازمان از نقطه ای به نقطه دیگر و ساختارسازی بر طبق قوانین و مقررات محل جدید می تواند از جمله استراتژی های مهم بهینه سازی در هر کسب و کاری لحاظ گردد. ما در مرکز مشاوره به شما کمک می کنیم تا با تحلیل وضعیت خود و فهم از فرآیندهای اجرایی قابل انجام سریع و همچنین با مشاوره صحیح در حوزه استراتژی استقرار نسبت به بهینه سازی کسب و کار خود اقدام نمایید.

بهینه سازی کسب و کار (Business Optimization) یکی از خدماتی است که میتوانید از مرکز مشاوره دریافت نمائید.

خدمات ارائه شده

  • تحلیل وضعیت مشتری و فرایندهای داخلی
  • مشاوره استراتژی مربوط به انتقال دفتر
  • مشاوره استراتژی مربوط به بهینه سازی فرایند کسب و کار
  • راه اندازی دفتر جدید
  • ثبت نام و حذف تمامی مسئولین
  • مدیریت عملیات محلی (پرداخت حقوق و حسابداری)

نتیجه

شرکت شما می تواند جایگاه خود را به عنوان رهبر جهانی در حوزه تخصصی اش بهبود ببخشد. شرکت شما با دریافت خدمات مرکز مشاوره به اطلاعات ارزشمندی پیرامون چگونگی دستیابی به چشم انداز شرکت و بهینه سازی فرایندهایش دست می یابد. مرکز مشاوره نه تنها استراتژی ای برای رسیدن به این هدف ارائه داده است، بلکه مستمراً به مدیریت کسب و کار پرداخته و این درحالی است که آدرس دفاتر شما و محل استقرار شما میتواند دائما در حال تغییر باشد. از اهداف اصلی مرکز مشاوره، اطمینان حاصل کردن از این خواهد بود که می توانید فناوری و تخصصتان را با استانداردی بسیار بالا در محل جدیدتان ارائه نمایید.

شرکت شما در راستای تلفیق فرایندها و همچنین وارد نمودن یک فرایند که منجر به بهبود کسب و کار شما شود باید تصمیم درستی بگیرد که عمدتاً این استراتژی ها از بالا به پایین خواهد بود. شرکت شما میتنواند با استفاده از خدمات بهینه سازی مرکز مشاوره، بخاطر اتخاذ رویکردهای جدید در زمینه فرایندهای کسب و کار به ساختاری جدید دست یابد.

انجام خدمات اجرایی، استقرار، توسعه امور انفورماتیک و رویکرد سیستمی، حقوقی،​ حسابداری و پرداخت حقوق مستمر، به شرکت شما کمک می کند تا از قوانین تجاری کشور ایران تبعیت و بدون مشکل حرکت کنید تا اطمینان حاصل کنید که هیچ تاخیری در رویه های اجرایی کسب و کارتان وجود ندارد.  بدین ترتیب در زمان و منابع شرکت صرفه جویی شده، و تمرکز بهتری بر روی فعالیت های روزانه خود بدست می آورید.

از طریق همکاری های بی حد و مرز و ارتباطات مستمر میان شرکت شما و مرکز مشاوره، انتقال کسب و کارتان به راحتی صورت می پذیرد و حتی این اطمینان خاطر وجود دارد طی چند ماه اول هیچ مشکلی پدید نیاید.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

021- 22654064

021-22654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید