استراتژی کسب و کار

one stop shop europe map - استراتژی کسب و کار

چگونه می‌توانید محل مناسبی برای کسب و کارتان پیدا کنید

چگونه می‌توانید محل مناسبی برای کسب و کارتان در اروپا پیدا کنید؟ قبل از اینکه این مطلب پاسخی به این پرسش ارائه دهد، ما می‌خواهیم شما یک قدم به عقب برگردید و از خودتان بپرسید: عوامل مختلف موفقیت در کسب و کار شما کدامند؟ کدام یک از این عوامل موفقیت به شما نسبت داده می‌شود؟ چگونه عوامل مثبت تاثیرگذار بر کسب و کارتان را اولویت گذاری می‌کنید، عواملی که به شما این امکان را می‌دهند تا خود را آماده کنید و دائماً فعالیت‌هایتان را در بین مرزهای بین المللی توسعه بخشید؟

تاکنون، اکثر مدیران ارشد اجرایی که ما با آنها صحبت نموده‌ایم عوامل اصلی موفقیت خود را این گونه برشمردند: هزینه‌های نیروی کار، کمک هزینه‌ها و پاداش‌ها، مسائل مالیاتی و مقررات زیست محیطی. در گذشته و امروز شاهد این بوده‌ایم که اکوسیستم به طور کامل از جمله حاکمیت و مقررات اقتصاد اروپا و یا اتحادیه اروپا قطعاً می‌تواند بر موفقیت و یا شکست مدل کسب و کار تأثیر بگذارد. علاوه براین، ما شاهد هستیم که وقتی ریسک به درستی مدیریت نمی‌شود، فعالیت‌های اقتصادی و فرصت‌های رشد در معرض ریسک ناشی از رکود اروپا قرار می‌گیرند.

وقتی بازارهای محلی در حال تقلا هستند، بیکاری زیادی را باعث می‌شوند، قیمت کالاها را بالا برده‌اند و باعث هرج و مرج سیاسی می‌شوند، چگونه می‌توانید محل مناسبی برای کسب و کاران پیدا کنید؟  این موضوع برای مدیران ارشد اجرایی به چه معناست؟ این بدین معنی است که مدیران باید به هنگام گسترش کسب و کار در بازارهای جدید ریسک‌های مالی و عملیاتی را در نظر بگیرند. وقتی بحث متوازن سازی ریسک به میان می‌آید، ما معتقدیم آماده شدن برای عدم قطعیت مستلزم این است که بر روی عواقب تحت تأثیر قرار گرفتن کسب و کار با عوامل متعدد هرج و مرج اقتصادی تمرکز کنید. این رویکرد می‌تواند بحث پیرامون ریسک را به سطح راهبردی‌تری بکشاند.

امروزه، جهانی شدن یک عامل نفوذی همیشگی است که شرکت‌ها را مجبور می‌کند ا مدل کسب و کارشان را تغییر دهند و زنجیره ارزشی‌شان را با بازارهای منطقه‌ای تطبیق دهند تا در راستای شرکت‌های اروپایی کنونی همچنان رقابتی باقی بمانند. بدین ترتیب منبع یابی استعدادها و حفظ آنان هیچ گاه به اندازه الان اهمیت نداشته چرا که در یک حوزه صنعت با بازار و مشتریان مشابه، جذب و بکارگیری نیروی کار بااستعداد تنها عامل موفقیتی است که باعث تمایز یک کسب و کار از دیگر کسب و کارها می‌شود.

پس حالا شما عوامل موفقیتتان را شناسایی کردید و منبع یابی استعدادها احتمالاً یکی از آنهاست؟ آیا شما متقاعد شدید که بکارگیری و مدیریت سرمایه انسانی تأثیر مثبتی بر عملیات کسب و کار در محدوده مرزهای جهانی و در بین مرزها دارد؟ حالا به اهداف درازمدت کسب و کارتان فکر کنید. جایگاه کسب و کار شما طی 5 سال آینده کجا خواهد بود؟ چه کارهایی باید انجام شود، امروز چه کارهایی می‌توانید انجام دهید و با انجام چه کارهایی می‌توانید کسب و کارتان را به سمت ایده اصلی کسب و کارتان سوق دهید؟ شما باید عمده کارها را به دقت از قبل برنامه ریزی کنید. استقرار یک شرکت در یک کشور نامعلوم بدون ارزیابی شرایط محلی امکان پذیر نیست: شما تنها درصورتی می‌توانید نیروی کار محلی را استخدام کنید که شرکتتان مستقر شده باشد و در آخر اینکه اگر افراد مناسبی از مدل کسب و کار شما حمایت نکنند، درآمدزایی صورت نمی‌گیرد.

نکته مهم این است که یک استراتژی کسب و کار به خوبی تعریف شده ابزاری برای بالفعل کردن پتانسیل شما و هماهنگ شدن تمامی گزینه‌های ارزیابی شده است. همچنین این استراتژی ابزاریست که مسیر را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید گام‌های صحیح بردارید. اجرای استراتژی مناسب و ارزیابی آگاهانه ریسک‌ها به طور همزمان به شما کمک می‌کند تا مناسب‌ترین محل را برای کسب و کارتان انتخاب کنید.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید