بذر موفقیت

karabc Banner Permanent Establishment Germany 72f4496f55 - موسسات دائم

موسسات دائم در آلمان

به طور کلی موسسات دائم شعبه های دیگری از بنگاه هستند که به عنوان مایملک کسب و کار راه اندازی می شوند اما به دفتر مرکزی در خارج از کشور وابسته اند. بدین ترتیب آنها شعبه مستقل نیستند و اجازه ندارند تا تحت هیچ نامی به جز دفنر مرکزی تجارت کنند. موسسات دائم معاملاتی فرعی با هدف آماده سازی، کارگزاری و اجرای قراردادهای اصلی بنگاه خارجی انجام می دهند.

برخی نمونه ها عبارتند از:

  • سایت های تولید بدون فروش
  • نقاط ذخیره، دریافت و ارسال
  • نقاط مخصوص کارگزاری
  • نقاط فروش بدون خرید

دفاتر وابسته در دفتر ثبت تجاری وارد نمی شوند. اما هر سایت باید در دفتر ثبت کسب و کار ثبت شود.

وقتی سرمایه گذاران خارجی باید الزامات بازار و الزامات بیش از پیش اداری را در آلمان رعایت کنند، اغلب تقاضا برای حضور قویتر بنگاه در آلمان هم افزایش می یابد. در بسیاری از موارد، راه اندازی یک محل ثابت کسب و کار و یا راه اندازی یک تاسیسات تنها راه حمایت از سرمایه گذاران در راستای رعایت این الزامات و خدمات رسانی به عملیات کسب و کار در آلمان است. معمولاً این کار با تشکیل یک موسسه دائم در آلمان انجام می شود.

دومین مزیت حاصله این است که هم راه اندازی و هم انحلال یک موسسه دائم آسانتر است و در نتیجه انعطاف پذیری این کار از راه اندازی یا انحلال یک واحد حقوقی معمول در آلمان بیشتر است. بخاطر این واقعیت، یک موسسه دائم ممکن است هم اکنون سودآور باشد اگرچه یک سرمایه گذار خارجی تنها برای مدت کوتاهی می خواهد وارد یک شراکت کاری در آلمان شود.

ما چگونه می توانیم به شما کمک کنیم

در برخی موارد ممکن است به جای وجود تاسیسات ثابت و یا محل کار ثابت، وجود یک نماینده در آلمان ضروری باشد تا با موفقیت عملیات کسب و کار بنگاه خارجی را ادامه دهد. در بسیاری موارد، راه اندازی یک کسب و کار جدید هم نیاز است تا از اسراتژی رشد کسب و کار در اروپا حمایت شود.

مرکز مشاوره می تواند به سرمایه گذاران خارجی کمک کند تا یک مدل کسب و کار را ارزیابی کنند، همچنین مرکز مشاوره راهنمایی هایی ارائه می دهد تا گزینه سرمایه گذاری مناسب شناسایی شود و گسترش موفق در سطح آلمان و اروپا صورت یگیرد. مرکز مشاوره مشاوره های حقوقی یا مالیاتی ارائه نمی دهد.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

021- 22654064

021-22654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید