پری به آلمان پا گذاشت و با کمک مرکز مشاوره شعبه تابعه ای در آلمان افتتاح نمود.

parirobotics - پری به آلمان پا گذاشت و با کمک مرکز مشاوره شعبه تابعه ای در آلمان افتتاح نمود

شرکت

شرکت خصوصی و هندی روباتیک و اتوماسیون دقیق راه حل‌های اتوماسیون سفارشی به شرکت‌های خودروسازی ارائه می‌دهد. این شرکت در سال 1990 شروع به فعالیت کرد و با نوآوری و تمرکزی که بر روی موفقیت مشتریان دارد، هر سال رشد بالای 50 درصد را تجربه می‌کند.

این شرکت سی ساله که مرکز آن در پیون هند قرار دارد بیش از 1000 نیرو دارد. علاوه براین به مشتریان 11 کشور خدمات ارائه می‌دهد  و بیش از 1500 سیستم اتوماتیک را در سراسر جهان توسعه داده است. ستادهای این شرکت در اروپا امسال در شهر هانو عملیاتی شدند.

پری با استفاده از فناوری روباتیک راه حل‌های تولید اتوماتیک را برای قطارهای بزرگ برقی طراحی و ارائه می‌کند (از جمله موتور، محورها و سیستم‌های فرعی مختلف). پری هم در فناوری‌های سنتی (احتراق داخلی) و هم در فناوری‌های الکتریک تجربه دارد.

پری یکی از رهبران جهانی در عرصه تولید خودرو و وسایل حمل و نقل می‌باشد و راه حل‌های تولیدی برای ساخت قطعات، ماشین آلات، مونتاژ و تست انجام می‌دهد.

چرا آلمان

آلمان از پیشگامان فناوری‌های اتوماسیون به حساب می‌آید و تجهیزات و ماشین آلات آن در سراسر دنیا شناخته شده‌اند. ارتباط ما با آلمان ابتدا با آشنایی با تأمین کنندگان قطعاتی نظیر زیمنس، فستو، آی اف ام، بوش و رکروت آغاز شد.

در طول فاز رشد بازار اتوماسیون در هند، تولیدکنندگان آلمانی انجام پروژه‌های هندی‌شان را به شرکت پری واگذار کردند و بدین ترتیب هندی‌ها مشتریانی آلمانی نظیر فولکس واگن، دیملر و برخی دیگر از تولیدکنندگان قطعات آلمانی پیدا کردند.

به گفته رانیت دنیت، رییس و مدیر عامل شرکت پری: وقتی ما بازارهایمان را در سطح جهانی گسترش دادیم، مشتریانمان هم ما را تشویق کردند تا فعالیتمان را در سطح آلمان گسترش دهیم.

علاوه بر  گسترش تا سطح بازار آلمان، پری وارد برنامه‌های تحقیقی مشارکتی با دانشگاه‌های آلمان شد و به همراه تأمین کنندگان، مشتریان و شرکای آلمانی زنجیره کاملی از یک اکوسیستم را تشکیل دادند.

پری با مدیریت پروژه و رشد مورد انتظارش در کسب و کار به گسترش تولید و تلفیق محلی در سطح آلمان نائل یافت.

چالش

این شرکت احساس می‌کرد سرمایه گذاری در آلمان بسیار اهمیت دارد و به افزایش بهره وری رویه‌های کاری در بخش تولید قطعات و ماشین آلات، مونتاژ و تست منجر می‌شود. راه اندازی کسب و کار و ساختار شرکت بسیار اهمیت داشت و این بدین خاطر است که در نهایت زنجیره تأمین و پایگاه مشتریان به طور بهینه مورد نفوذ قرار گرفت و کسب و کار و روابط ما با شرکا در منطقه اتحادیه اروپا رشد می‌یافت.

پری باید می‌فهمید چگونه می‌تواند مهندسین و استعدادهای محلی را از خارج از کشور بکار گیرد و  تأسیس کدام نوع شرکت برایش مناسب‌تر است و بدین ترتیب بود که می‌توانست از کسب و کار جهانی‌اش حمایت کند و عملیات اش را در آلمان تقویت بخشد.

علاوه براین، بسیار اهمیت دارد که عملیات کسب و کار تحت کنترل قرار بگیرد و مطابق با کلیه مقررات و قوانین محلی باشد. در نتیجه برای ما ضروریست تا شریکی داشته باشیم که در کار کردن با شرکت‌های بین المللی تجربه دارد. علاوه براین، شریک ما باید جنبه‌های جدید بازار ا که ما می‌توانیم از آن منتفع شویم به ما معرفی کند.

راه حل

تیم مرکز مشاوره به پری کمک می‌کند تا راه حلی طراحی کند که متناسب با خواسته‌ها و نیازهای شرکت است. با استفاده از یک تیم منعطف و اتخاذ فرایندهای شفاف و آشکار می‌توان ظرف یک ماه، یک شرکت آلمانی جدید را با موفقیت راه اندازی کرد.

مرکز مشاوره در راستای فرایند ورود به بازار با پری همراه است تا به تمام سؤالات پری پاسخ دهد و پری را با کل فرایند از ابتدا تا انتها آشنا کند.

به گفته مدیر عامل شرکت پری، فرایند راه اندازی بسیار ساده و روان بود و ما حمایت‌های چشمگیری از این مرکز دریافت نمودیم. ما در طول این فرایند با هیچ چالشی مواجه نبودیم.

مزایا

آلمان کشوری بسیار پیشرفته است که از محیطی سیستمی و بسیار بهینه برخوردار می‌باشد. ما مردم آلمان را بسیار مورد اعتماد، حرفه‌ای و قابل اطمینان معرفی می‌کنیم. شرکت داشتن در آلمان مزایای بسیاری دارد. ما به ایده‌های جدید، فرهنگ، تجربیات و باورهای جدید دسترسی داریم و کارهایمان را با دقت و تحلیلی خاص انجام می‌دهیم.

در نهایت کار کردن در آلمان و با آلمانی‌ها مایه افتخار است و ما درصددیم تا با نشان دادن تعهدمان در منطقه روابطمان را بیش از پیش گسترش دهیم.

به گفته سانجای ساروکار، مدیر ارشد اجرایی شرکت آلمانی پری، نیروهای مرکز مشاوره اطلاعات ارزشمندی در خصوص بازار، قوانین و مقررات آلمان به ما ارائه دادند. آن‌ها ما را با فرهنگ‌های مختلف و روابط تغییریافته آشنا کردند. کار کردن با این مرکز مشاوره به طور روزمره مایه افتخار است و نشان دهنده رویکرد نیروبخش این شرکت می‌باشد.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید