شرکت اینفورترند آلمان با کمک مرکز مشاوره به بهینه سازی عملیات می پردازد.

infortrend2 - شرکت اینفورترند آلمان با کمک مرکز مشاوره به بهینه سازی عملیات می پردازد

مشتری

شرکت فناوری اینفورترند یک شرکت تایوانی است که در سیستم‌های ذخیره سان و ناس تخصص دارد. ستاد این شرکت در منطقه زونگی نیو ایپه تایوان است و همچنین ستادهایی منطقه‌ای در توکیو، کالیفرنیا، پکن، آلمان و انگلستان دارد. این شرکت که در سال 1993 راه اندازی شد از ارائه دهندگان اصلی راه حل‌های ذخیره شبکه‌ای است که عملکرد بالایی دارد و تمرکزش بر روی کیفیت، قابلیت اطمینان، انتخاب و ارزش می‌باشد.

این شرکت که نسبت به راه حل‌های ذخیره‌ای بسیار متعهد است، بنیان فناوری قوی‌ای دارد که دربردارنده یکی از بهترین تیم‌های تحقیق و توسعه در صنعت می‌باشد. تخصص این شرکت تمامی جنبه‌های سیستم ذخیره را در بر می‌گیرد از جمله سخت افزار، نرم افزار، میان افزار و تلفیق سیستم. سیستم‌های اینفورترند برای تضمین کیفیت محصولات در داخل طراحی و تولید می‌شوند.

کاربران متعددی در بازارهای صنعتی و تجاری از راه حل‌های ذخیره اینفورترد به طور گسترده در چندین نرم افزار دشوار استفاده می‌کنند. اصلی‌ترین برندهای شرکت عبارتند از اسوا، ان استور دی اس و خانواده محصولات ان ناس.

چالش کسب و کار

در سال 2013، اینفورترند تصمیم گرفت محل دفترش را به آلمان انتقال دهد و بدین ترتیب نیاز داشت تا در دفتر مالیات، دیوان تجارت و دفتر شهرداری ثبت نام کند چرا که آنها مسئول محل جدید بودند. علاوه براین، بیمه، بانک‌ها و دیگر مسئولین می‌بایست از تغییر آدرس دفتر آگاهی می‌یافتند. همچنین برای به جریان انداختن عملیات، تغییر اطلاعات در سیستم اجتماعی و پرداخت حقوق نیاز بود.

شرکت علاوه بر انتقال به ستادهای جدید قبلاً مشکلاتی نظیر تاخیرهای غیرمعمول در فرایندهای داخلی را تجربه کرده بود. مهلت ادارات مالیاتی و دیگر مقامات گذشته بود و یا نادیده گرفته شده بود و فیش‌های حقوقی دیر صادر شده بودند. این موضوع در مواردی پرداخت حقوق و دیگر پرداخت‌های ماهیانه را با مشکل مواجه می‌کرد و بدین ترتیب تبعیت از قوانین آلمان سخت می‌شد و پرداخت حقوق کارکنان به موقع صورت نمی‌گرفت.

اینفورترند نه تنها خواهان تحلیل فرایندهای داخلی از نظر عملیات روزانه بود بلکه در نظر داشت کل سیستم پرداخت حقوق و حسابداری را در آینده تحت کنترل خود درآورد.

با توجه به این واقعیت که دفتر اینفورترند در آلمان می‌بایست گزارش ماهیانه‌ای به ستادهای اروپایی‌اش در انگلستان و شرکت مادر در تایوان ارائه دهد، شرکت اینفورترند آلمان به دنبال انجام حسابداری مالی بود تا عملیات شرکت در قالب عدد و رقم شفاف شود. علاوه بر حسابداری ماهیانه، مشتری خواهان گزارش و ارائه ترازنامه سالانه به ستادها در انگلستان و تایوان بود. بدین ترتیب اعداد و ارقام می‌بایست به گونه‌ای تهیه می‌شد تا تنها با یک کلیک در سیستم ستادهای اتحادیه اروپا در انگلستان و شرکت مادر در تایوان تلفیق شود.

رویکرد ما

مرکز مشاوره با موفقیت فرایند و طرح انتقال دفتر را طراحی نمود و شخصاً به مشتریان در راه اندازی دفتر چجدید در آلمان کمک می‌نمود. مرکز مشاوره قبل از انتقال دفتر تحلیلی انجام داد و فرایندهای کنونی کسب و کار را در ادارات آلمانی اینفورترند تأیید نمود. مرکز مشاوره فرایندهای جدید را اجرا نمود تا نه تنها اداره‌ای جدید راه اندازی شود بلکه انتقال کاملی با کل ساختار جدید کسب و کار صورت بگیرد.

علاوه براین، مرکز مشاوره حمایت ماهیانه مستمری در زمینه خدمات حسابداری و پرداخت حقوق ارائه می‌دهد تا به شرکت کمک کند از قوانین آلمان و تمامی مهلت‌های زمانی تبعیت کند. علاوه براین، کلیه ارقام متناسب با راه اندازی شرکت پردازش و ارائه شده و به طور ماهانه در ستادهای اتحادیه اروپا در انگلستان و شرکت مادر در تایوان تلفیق می‌شوند.

خدمات ارائه شده

  • تحلیل وضعیت مشتری و فرایندهای داخلی
  • مشاوره استراتژی مربوط به انتقال دفتر
  • مشاوره استراتژی مربوط به بهینه سازی فرایند کسب و کار
  • راه اندازی دفتر جدید
  • ثبت نام و حذف تمامی مسئولین
  • مدیریت عملیات محلی (پرداخت حقوق و حسابداری)

نتیجه

فناوری اینفورترند جایگاه خود را به رهبر جهانی در حوزه تخصصی‌اش بهبود بخشیده است. اینفورترند با دریافت خدمات مرکز مشاوره به اطلاعات ارزشمندی پیرامون چگونگی دستیابی به چشم انداز شرکت و بهینه سازی فرایندهایش دست یافت. مرکز مشاوره نه تنها استراتژی‌ای برای رسیدن به این هدف ارائه داد بلکه مستمراً به مدیریت کسب و کار پرداخت درحالیکه آدرس دفاتر تغییر می‌کرد. از اهداف اصلی این شرکت اطمینان حاصل کردن از این بود که می‌توان فناوری را با استانداردی بسیار بالا ارائه داد.

اینفورترند در راستای تلفیق فرایند همچنین وارد یک فرایند بهبود کسب و کار شد که عمدتاً از بالا به پایین بود. این شرکت در سال 2014 بخاطر اتخاذ رویکردهای جدید در زمینه فرایندهای کسب و کار به ساختاری جدید دست یافت.

انتشار خدمات حسابداری و پرداخت حقوق مستمر به شرکت کمک کرد تا از قوانین آلمان تبعیت کند و اطمینان حاصل شود که هیچ تاخیری در رویه‌ها وجود ندارد و مهلت‌های زمانی پرداخت مورد توجه قرار گرفته‌اند. بدین ترتیب در زمان و منابع شرکت صرفه جویی شد تا تمرکز بهتری بر روی فعالیت‌های روزانه وجود داشته باشد.

از طریق همکاری‌های بی حد و مرز و ارتباطات مستمر میان اینفورترند و مرکز مشاوره، انتقال به راحتی صورت گرفت و حتی طی چند ماه اول هیچ مشکلی پدید نیامد. فناوری اینفورترند هم اکنون به جایگاه پیشین اش بازگشته و توانسته پروژه‌های مختلفی را هرچه سریعتر به اتمام برساند و سهامش را در یکی از قوی‌ترین بازارهای دنیا بهبود بخشد.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید