سیدرس بر خدمات پرداخت ماهیانه حقوق مرکز مشاوره اتکا دارد.

seedrs - سیدرس بر خدمات پرداخت ماهیانه حقوق مرکز مشاوره اتکا دارد

مشتری

سیدرس یک درگاه سرمایه گذاری آنلاین است که سرمایه گذاری را در سهام شرکت‌های نوپا و مبتنی بر رشد تسریع می‌کند. سیدرس به انواع سرمایه گذاران این امکان را می‌دهد تا در کسب و کارهایی که به آن اعتماد دارند از 10 دلار یا 10 یورو سرمایه گذاری کنند و به کسب و کارها کمک می‌کند تا سرمایه دوستان، خانواده، مشتریان و دیگر سرمایه گذاران مستقل را به سوی خود جلب کنند. این شرکت در شرق لندن که شهر فناوری است مستقر است و نمایندگانی در پرتغال، هلند و آلمان دارد.

چالش کسب و کار

دفتر مرکزی سیدرس در انگلستان است. وقتی شرکت تصمیم گرفت تا شعبه‌ای در برلین تأسیس کند و نیروهایی را بکار گیرد، آن‌ها به مشاوره‌های اداری و اجرایی نیاز داشتند تا به آنها نشان دهد چگونه می‌توانند در آلمان پرداخت حقوق، مالیات و بیمه تأمین اجتماعی داشته باشند. از آن جایی که این شرکت تنها تعداد کمی نیرو در آلمان دارد، سیدرس به تأمین کنده‌ای نیاز داشت که بتواند پرداخت حقوق را در مقیاس کوچک انجام دهد و در عین حال گزارش‌هایی از فهرست پرداخت به زبان انگلیسی و آلمانی تهیه نماید.

از آن جایی که این یک گام ابتدایی برای شرکت و کارکنان در المان بود، سیدرس مجبور بود خود را به عنوان کارفرما و نیروهایش را به عنوان کارمند ثبت نام کند. علاوه براین، سیدرس به کمک‌های اداری و هماهنگی با هیات های دولتی و تأمین کنندگان خصوصی نیاز داشت.

رویکرد ما

مفهوم شراکت با ارائه دهندگان خدمات حرفه‌ای و محلی پرداخت حقوق به ویژه در آلمان همیشه باید مورد توجه قرار گیرد تا جلوی هر گونه ریسک حقوقی پیش بینی نشده و بدهی‌های مالی به مقامات دولتی گرفته شود.

یک چالش بسیار رایج که شرکت‌ها با آن مواجهند، نحوه برخورد با ادارات بین المللی است به ویژه وقتی ستادهای شرکت خارج از کشور واقع‌اند. جدا از چالش‌هایی که به آنها اشاره شد، مانع زبانی، قوانین و مقررات محلی و ملاحظات بوروکراتیک هم می‌توانند باعث ایجاد عدم قطعیت شود.

در واکنش به چالش‌های مربوط به پرداخت حقوق، مرکز مشاوره سیدرس را به عنوان کارفرما ثبت نمود تا مسائل مربوط به بیمه تأمین اجتماعی و سیستم مالیاتی حل شود. وقتی شرکت توسط مرکز مشاوره در سیستم منابع انسانی آلمان ثبت شد، این فرایند در مورد دیگر کارکنان هم تکرار شد.

سپس، مرکز مشاوره به سیدرس کمک کرد تا اطلاعات مربوط به پرداخت حقوق را با اطلاعات موثق و جزئیات بانکی به روزرسانی کند و اسناد لازم را به مقامات ارائه دهد.

برای اطمینان حاصل کردن از اینکه سیدرس راه حل جامعی در زمینه پرداخت حقوق دریافت کرده، مرکز مشاوره با ارائه ترجمه مستقیم به دو زبان انگلیسی و آلمانی در قالب فرمت پی دی اف و توزیع آن بر حسب نیاز، پرداخت‌های ماهیانه سیدرس را پردازش می‌کند. مرکز مشاوره همچنین بازده مالیات‌های کسر شده از حقوق، گزارش ماهانه مربوط به بیمه‌های تأمین اجتماعی و گزارش سالیانه به شرکت‌های بیمه را ارائه می‌دهد.

نتیجه

با کمک مرکز مشاوره، سیدرس با موفقیت کارکنان آلمانی‌اش را در شرکت ادغام کرد و فرایند پردازش پرداخت حقوق به راحتی تمام بدون هیچ پیچیدگی صورت گرفت. بدین ترتیب سیدرس توانست از روز اول در آلمان بر روی عملیات کسب و کارش تمرکز کند.

مرکز مشاوره با فراهم آوردن امکان تماس با ستادهای سیدرس در لندن به این شرکت کمک کرد تا ریسک‌هایش را کاهش دهد، ارتباطات داخلی و فرایندهای اداری‌اش را تسهیل کند و بدین ترتیب در منابع و زمان صرفه جویی نماید.

به گفته یاکوب کوهوت، کنترل گر مالی سیدرس: ما در طول فرایند راه اندازی دفتر در آلمان از مرکز مشاوره استفاده کردیم. علی رغم اینکه شراکت ما تنها 6 ماه قبل آغاز شد، مرز مشاوره از استاندارد بالایی در خدمات برخوردار است که به ما کمک می‌کند تا با فرایند و الزامات گسترش تا آلمان آشنا شویم و پیشنهادات را متناسب با نیازهای کسب و کارمان تطبیق دهیم. کارکنان بسیار حرفه‌ای‌اند، مسئولیت پذیری بالایی دارند و نماینده یک تیم منسجم و متعهد می‌باشند. ما در صورت داشتن هر گونه ابهام و یا پرسشی پیرامون کشور و منطقه ابتدا با مرکز مشاوره تماس می‌گیریم.

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

Canada: +16046908480

Iran:  +982122654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید