csm karabc BigBanner Insight German Market bf95e94707 - مرکز مشاوره ایران

آشنایی با ما

آشنایی ما با بسیاری از پروژه های منحصر به فرد مشتریان طی سه دهه گذشته به ما کمک کرده تا شریک تجاری بهتری برای شما شویم. یادگیری مستمر و ایجاد جذابیت برای مشتریان و ایده هایشان از عوامل اصلی ایجاد روابطی است که برای مشتریان بین المللی ما ارزش آفرینی می کند.

آشنایی ما این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد تا از ما یاد بگیرید. از مهارت های ما بهره گیرید و از برآورده شدن این اهداف مشترک لذت ببرید.

csm slider img f74f612bf5 2 23 - مرکز مشاوره ایران

ما به شما کمک می کنیم، پیش از بروز حادثه های جبران ناپذیر برای کسب و کارتان، اطلاعات دقیقی از کسب و کار خود و شرایط بازار بدست آورید. مرکز مشاوره مقدمات حضور شما در بازار را فراهم می نماید.

بیشتر بدانید
csm slider img f74f612bf5 2 23 - مرکز مشاوره ایران

ما به شما کمک می کنیم تا با موفقیت کسب و کارتان را در ایران راه اندازی کرده و در آلمان توسعه دهید.

بیشتر بدانید
zug mit streifen 23 - مرکز مشاوره ایران

ما به شما کمک می کنیم تا با استفاده از خدمات مالی و مالیاتی به صورت یکجا و سفارشی، کسب و کارتان را با خیالی آسوده هنگام رویارویی با چالش های مرتبط در ایران و آلمان مدیریت کنید.

بیشتر بدانید
csm slider img f74f612bf5 2 22 21 800 - مرکز مشاوره ایران

ما به شما کمک می کنیم تا با استفاده از خدمات حقوقی و قضایی به صورت یکجا و سفارشی، کسب و کارتان را با خیالی آسوده هنگام رویارویی با چالش های مرتبط در ایران و آلمان مدیریت کنید.

بیشتر بدانید
csm slider img f74f612bf5 2 24 - مرکز مشاوره ایران

ما به شما کمک می کنیم با بهره گیری از خدمات بازاریابی و فروش در مرکز مشاوره به صورت بهینه و ارزان با بالاترین سرعت از رقبای خود پیشی گرفته و محصولات و خدمات خود را به سریعترین شکل و بهترین روش در بازار ارائه کنید.

بیشتر بدانید
csm slider img f74f612bf5 2 25 - مرکز مشاوره ایران

ما به شما کمک می کنیم تا با استقرار سیستم های نوین نرم افزاری و اخذ لایسنس های بین المللی همواره کسب و کار خود را مورد ارزیابی قرار داده و از استاندارد سازی جهانی در کنار ما لذت ببرید.

بیشتر بدانید
csm slider img f74f612bf5 2 26 - مرکز مشاوره ایران

ما به شما کمک می‌کنیم تا با عبور از فرآیند های سخت و پیچیده ی ارتباطی امروز به آسودگی استخدام شوید و یا هوشمندانه ترین استخدام ها را انجام دهید. این مهمترین عامل در پایداری یک کسب و کار است.

بیشتر بدانید
karabc slider img f74f612bf5 2 2 2 1 1 - مرکز مشاوره ایران

خدمات مدیریتی آنلاین

عضویت در سامانه مرکز مشاوره و استفاده از خدمات ابری CRM.

بیشتر بدانید