karabc Banner web design - طراحی سایت

وب سایت، نمایش آنلاین محصولات و خدمات شما، اهداف شما، سوابق شما، تیم شما و پروسه فروش و ارتباط مستقیم شما با بازار و مشتریان شماست

وب سایت، اولین تصویر از تمام ساختار شماست که در معرض نمایش عموم قرار می‌گیرد

وب سایت، زبان ارتباطی شما با بازار و مشتریان شماست

وب سایت، قوی‌ترین بستر برای بازاریابی آنلاین کسب و کار شماست

با توجه به موارد بالا، طراحی یک سایت برای یک کسب و کار می‌بایست ساختارگرایانه بر اساس استراتژی دیجیتال مارکتینگ باشد.

وب سایت یک کسب و کار می‌بایست به بهترین شکل معرف محصولات و خدمات قابل عرضه باشد و بر اساس استراتژی تدوین شده فرآیند تبدیل مخاطب به مشتری را ایجاد نماید.

وب سایت یک کسب و کار باید تمامی استانداردهای تدوین شده در راستای استراتژی دیجیتال مارکتینگ (بهترین نمایش دهنده هویت بصری، استانداردهای بصری جهت نمایش محتوا، سرعت بالا در نمایش، استانداردهای کدنویسی جهت سئو، واکنشگرا بودن جهت نمایش در تمامی ابزارهای نمایش دهنده و نمایشگرها، بسترهای ارتباطی مناسب برای ارتباط دو سویه با مخاطبان، ناوبری حرفه ای جهت هدایت مخاطب در صفحات گوناگون، هدایت بصری مخاطب به مهم‌ترین بخش‌ها و…) را دارا باشد تا به بهترین شکل فرآیند دیجیتال مارکتینگ را به سمت شاخص‌های کلیدی تعریف شده هدایت نماید.

در فضای کنونی طراحی وب، طراحی سایت تبدیل به اجرای فرم‌های تکراری بدون استراتژی و ساختار هدفمند شده است که صرفا نمایش گرافیکی عناصر بصری بدون در نظر گرفتن کارکرد آن برای تبدیل مخاطب به مشتری و اهداف ارتباطی طراحی شده برای آن اجرا می‌شود. به صورتی که حتی هنگام سفارش سایت فرم های از پیش طراحی شده تکراری با اسامی قالب شرکتی، شخصی، فروشگاهی و… به صورت یک روزنامه دیواری در یک آلبوم دیجیتال، جهت انتخاب در اختیار مشتری قرار می‌گیرد!

مرکز مشاوره با بکارگیری کارشناسان طراح بیزینس پلن، کارشناسان بازاریابی، کارشناسان دیجیتال مارکتینگ، کارشناسان برنامه نویس، کارشناسان و طراحان خلاق گرافیک، بخش طراحی سایت که قسمت مهمی از اجرای استراتژی دیجیتال مارکتینگ می‌باشد را طراحی و اجرا می‌نماید.

خدمات طراحی سایت در مرکز مشاوره:

  • آنالیز
  • نیازسنجی
  • طراحی فرآیند
  • طراحی ساختار
  • اجرای ساختار
  • استراتژی محتوا و بارگزاری
  • بهینه سازی
  • اجرایی کردن در طرح استراتژی دیجیتال مارکتینگ موازی با سایر برنامه ها

همین الان برای مشاوره با کارشناسان حرفه ای ما تماس بگیرید

021- 22654064

021-22654064

درخواست خودتان را جهت ارائه خدمات بالا از طریق فرم زیر ارسال بفرمایید